خبرهای داغ:
حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه بخش مانه:

امروز دشمن درصدد است اذهان جهانی را از مسئله فلسطین منحرف کند

حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه بخش مانه با اشاره به برگزاری کنفرانس بين‏ المللى حمايت از انتفاضه فلسطين گفت: امروز دشمن درصدد است اذهان جهانی را از مسئله فلسطین منحرف کند. ملت های مسلمان باید راهکار مقاومت در مقابل دشمن را به عنوان تنها راهکار نجات بخش عمل کنند.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۶۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام  تکمیلی امام جمعه بخش مانه با اشاره به برگزاری کنفرانس بين‏ المللى حمايت از انتفاضه فلسطين  گفت: امروز دشمن درصدد است اذهان جهانی را از مسئله فلسطین منحرف کند. ملت های مسلمان باید راهکار مقاومت در مقابل دشمن را به عنوان تنها راهکار نجات بخش عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود روز تربیت اسلامی را گرامی داشت و بیان کرد: هم خانواده ها و هم مدارس باید به تربیت اسلامی و اخلاق اسلامی توجه کنند وگرنه عالم بدون اخلاق و بدون معنویت همانند حماری خواهد بود که کتابهای علمی بر دوش خود حمل می کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولین محترم به ویژه مسئولین جهاد کشاورزی و آب منطقه ای شهرستان و استان خواست که مشکل لوله کشی آب کشاورزی در شهر پیش قلعه (فاز ۳ و ۴) را رسیدگی کنند تا به این وسیله هم مشکل کم آبی و هدر رفت آب برطرف شود و هم رونقی به کشاورزی این منطقه داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها