سرپرست دفترنمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان یزد خبر داد:

اجرای طرح اعزام خادمان سلامت،فنی مهندسی و دینی به روستاها در آینده ای نزدیک/3 هزار نفر زائر اولی به مشهد الرضا(ع) مشرف شدند

سرپرست دفترنمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان، ازاجرای طرح اعزام خادمان سلامت، فنی مهندسی و دینی به روستاها در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۱۵۰۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از یزدامروز؛ سرپرست دفترنمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان یزد در مراسم افتتاحیه این دفتر با اشاره به سابقه ارادت مردم یزد به ساحت نورانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: مردم یزد همیشه افتخار خادمی زائران امام رضا(ع) را داشتند.

محمد صالح جوکار خدمتگزاری در آستان قدس رضوی را افتخار معنوی بزرگ خواند و افزود:زندگی امام رضا(ع) سراسرعشق به مردم بود و باید ما هم به سهم خود به زائران حضرت رضا(ع) خدمت کنیم.

جوکار ادامه داد: امروز ظرفیت های عظیمی در استان وجود دارد که اگر پای کار بیایند ریشه محرومیت و فقر خشکانده خواهد شد و این دفاتر می تواند در استان ها منشا خدمت به محرومان باشد.

وی از فراهم شدن زیرساخت ها، تجهیز مکان سرپرستی و شناسایی محرومان با همکاری دستگاه‌های مختلف خبر داد و گفت: امسال توانستیم با عنایت خداوند و امام رئوف و به همت برخی دستگاه ها و خیرین تعداد 3 هزار نفر از مددجویان بهزیستی،افراد سالخورده و کسانی که تا کنون به زیارت امام رضا(ع)مشرف نشده بودند را به مشهد اعزام کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: همان گونه که یزدی ها در اشتغال و کارآفرینی رتبه برتر را در کشور دارند در این مسیر نورانی و خادمی آستان قدس رضوی نیز گام های خوبی بردارند.

سرپرست دفترنمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان، ازاجرای طرح اعزام خادمان سلامت، فنی مهندسی و دینی به روستاها در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهارداشت: کار شناسایی این خادمان صورت گرفته و با اجرای این طرح روستائیان از ویزیت رایگان،ساخت و ساز روستایی و معارف دینی بهره مند می شوند.

جوکاردر پایان تصریح کرد:طرح هایی متناسب با بافت بومی روستاها آماده شده که با همیاری خیرین و خادمیاران کارآفرین ارائه شده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار