مصطفی برزگر
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام تشریح کرد؛
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام در نشست خبری ویژه برنامه های تشییع و خاکسپاری شش شهید گمنام در استان ایلام را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۳۱۵۰۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، "محمدرضا شرف بیانی"،مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام در نشست خبری امروز ویژهبرنامه های تشییع و خاکسپاری شش شهید گمنام در استان ایلام را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: شش شهید گمنام در عملیات های بدر، محرم و کربلای۴ و در مناطق شرق رودخانه دجله، شرهانی و زبیدات عراق تفحص شده اند.
این شش شهید در سه نقطه استان، دانشگاه علوم پزشکی ایلام، بخش چوار و بخش مورموری تشییع و خاکسپاری می شوند.

شرف بیانی افزود: فردا (دوشنبه) مراسم استقبال از شش شهید گمنام ساعت ۹ صبح در فرودگاه ایلام برگزار می شود؛ بعد از این برنامه، شهدای گمنام به اداره کل حفظ آثار استان منتقل داده می شوند تا ویژه برنامه های درنظرگرفته با حضور مردم برگزار شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام ادامه داد: مراسم تشییع شهدای گمنام روز سه شنبه در شهر ایلام از میدان شهدا تا سپاه ناحیه ایلام برگزار می شود، سپس ویژه برنامه هایی در برخی مساجد شهر ایلام با حضور شهدای گمنام انجام می گیرد.

وی بیان کرد: برنامه بعدی در روز چهارشنبه، تشییع و خاکسپاری دو تن از شهدای گنام در بخش چوار است که به طور همزمان نیز دو تن از شهدا به شهرستان ابدانان منتقل خواهند شد تا ویژه برنامه های لازم از جمله شبی با شهدا برگزار شود.

شرف بیانی عنوان کرد: در روز پنجشنبه نیز دو شهدایی که به شهرستان ابدانان منتقل می شوند در بخش مورموری تشییع و خاکسپاری می شوند.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام باقی مانده نیز رو شنبه هفته آینده ۱۴ اسفند از محل دانشگاه ایلام تا دانشگاه علوم پزشکی تشییع و در دانشگاه علوم پزشکی خاکسپاری خواهند شد (این مراسم از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

 
ارسال نظرات