خبرهای داغ:
سلسه ویروس اهانت‌ها و گستاخی‌ها در مورد یاران ولایت و مقدسات ملت از سوی تاج زاده کما کان ادامه دارد؛ در تازه‌ترین مورد، آقای مصطفی تاج زاده سیاسی سابقه دار و مطرح کشور، در یاداشتی به بهانه گرفتاری و مشکلات پیش آماده برای مردم خوزستان با عنوان “ وقتی حفظ اسد مهم تراز پاسداری از خوزستان شد، دیدن چنین وضع ناگواری نیز دور از انتظار نبود" به مدافعان حرم که مظلوم و غریبانه در برابر دشمنان مبارزه می‌کنند و شهید می‌شوند، تاخته است. شهیدانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند : حقیقتاً حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند.
کد خبر: ۸۸۳۱۵۰۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

سلسه ویروس اهانت‌ها و گستاخی‌ها در مورد یاران ولایت و مقدسات ملت از سوی تاج زاده کما کان ادامه دارد؛ در تازه‌ترین مورد، آقای مصطفی تاج زاده سیاسی سابقه دار و مطرح کشور، در یاداشتی به بهانه گرفتاری و مشکلات پیش آماده برای مردم خوزستان با عنوان " وقتی حفظ اسد مهم تراز پاسداری از خوزستان شد، دیدن چنین وضع ناگواری نیز دور از انتظار نبود" به مدافعان حرم که مظلوم و غریبانه در برابر دشمنان مبارزه می‌کنند و شهید می‌شوند، تاخته است. شهیدانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند : حقیقتاً حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند.

اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی کردنـد ایـن دشـمن می آمـد داخـل کشـور... اگـرجلویش گرفتـه نمی شـد مـا باید اینجـا در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتانها بـا اینهـا می جنگیدیم و جلـوی اینهـا را می گرفتیم. در واقع ایـن شهدای عزیـز ما جـان خودشان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند.

حال جناب تاج زاده دو پازل مختلف حفظ اسد و پاسداری از خوزستان ارتباطش در چیست که شما را به این فکر انداخت که بخاطر مشکلات پیش آمده برای مردم خوزستان در توئیت خود اینگونه دلواپسی خود را بیان کنید

آقای تاج زاده از بیش از 60 شهید مدافع حرم خوزستان که غریبانه در سوریه و عراق به خون غلتیدند خجالت بکشید

ضمنا مردم خوزستان انتظار واکنش از شما در خصوص اتفاقات اخیر (ریزگرد،قطعی آب ،برق،خطوط ارتباطی مخابرات ) و ربط دادن آن به بشار اسد و مدافعان حرم را ندارند میدانیم که آب نمی بیند و گرنه شناگر قابلی هستید در فتنه انگیزی .

پاسداری از خوزستان و کلا خاک ایران که وظیفه ذاتی سربازان ولایت بوده است که در این شرایط که منطقه غرب آسیا، دوره‌ای پراز تنش و آشوب همراه با جنگ، خشونت و اختلافات مذهبی و قومی را تجربه می کند. جایگاه ایران اسلامی از نظر نظم امنیتی در جهان پر التهاب و بخصوص منطقه غرب آسیا جایگاه اول را داراست اکنون هم خوزستان از این منظر امن است و همین نشان می دهد سپاه در عین حضور در سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام ، از عهده تامین امنیت کشور هم برآمده است

مردم میدانند که رسیدگی به اتفاقات اخیر خوزستان از جمله ریزگردها ،قطعی آب شرب مردم ،برق ،خطوط ارتباطی مخابرات سیار و ثابت و تعطیلی مدارس و ادارات هیچ ارتباطی به سپاه و مدافعان حرم ندارد

هر چند که سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد : بسیجیان و نیروهای ما آماده‌اند در صورت تمایل دولت برای رفع مشکل خوزستان کمک‌رسانی کنند.

آیا تاج زاده از درک همين مسائل ساده هم عاجز است يا آنكه بغض پاسداران انقلاب اسلامى و بغض نظام او را واداشته كه اين طور مبتذل وظيفه‌ی قوه مجريه را از سپاه پاسداران مطالبه كند؟ و روی مشکلات مردم خوزستان دنبال مطامع سیاسی خود بگردد؟ مردم خوزستان آب و برق و هوا ندارند، اما به نظر می رسد بی آبی و هوای خاکی و بی برقی شان برای عده ای نان سیاسی دارد!

جالب آنکه اگر سپاه بخواهد کوچکترین کمکی هم در تجهیز و نوسازی زیرساخت ها کند، اولین افراد همین تاج زاده ها هستند که سپاه را متهم به دخالت در امور قوه مجریه خواهند کرد

در 5 سال گذشته که مشغول جنگ نظامی در سوريه بوده ، در خوزستان سیل 27 فروردین 95 که استان را محاصره کرد را سپاه جمع کرد، امنیت را تامین کردند ، اربعین را در دو مرز شلمچه و چزابه مدیریت کردند راهیان نور و خدمت به بیش از 5 میلیون زائر کربلای خوزستان را که وظیفه خود میدانند را مدیریت میکنند ، نکند قطعی آب و برق و مقابله با ریزگرد خوزستان هم وظیفه سپاه است؟!

یادمان نرفت راهبرتان در خصوص سوریه که در گفتگو با هفته نامه رو برو از سپاه قدس که به وظیفه قانونی خود در سوریه عمل میکند خواستید سوریه را ترک کند و مذاکره با گروهای مسلح سوریه ( داعش ، النصره ، احرار الشام و ...) را به دیپلمات ها بسپارد که مورد تمسخر اطرفیان و ساسیون هم فکرتان قرار گرفت

جناب تاج زاده کینه توزی و دشمنی، نفس قدسی انسان را بیمار می سازد و همیشه روح، از آن در آزار است. همچنین آدمی را از بساط قرب الهی دور و از هم نشینی با ساکنان عالم قدسی محروم می کند و صاحب خود را از آنچه شیوه اهل ایمان و نیکان است، باز می دارد. کینه توزی، از گناهان عارضی مهم دل به شمار می آید حضرت علی علیه السلام در سفارش، برای کینه زدایی از دل ها می فرماید: «طَهِّرُوا قلوبَکم من الْحِقد فانّهُ داءٌ مرمی؛ دل ها را از کینه پاک سازید، زیرا کینه توزی دردی مهلک است.» انسان های کینه توز، طبعی پست و فرومایه دارند و چون از طرف مقابل خود انتقام می کشند، حالت سرمستی و غرور می یابند و دل های آدمیان پست و مغرور، نور الهی را بر نمی تابد.

دکتر عباس ایاران

ارسال نظرات
پر بیننده ها