9 هزار و 458 حامي در قالب «طرح اكرام» از ايتام تحت پوشش كميته امداد حمايت مي‌كنند كه همواره با كمك‌هاي معنوي، عاطفي، نقدي و غيرنقدي خود موجب شادي آنان مي‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۱۵۲۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از سایت خبری کمیته امداد؛ صفر توحيدي، معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه در سال‌جاري حاميان «طرح اكرام» نزديك به 44 ميليارد ريال به صورت نقدي و غيرنقدي به ايتام تحت تكفل خود مساعدت كرده‌اند، گفت: 9 هزار و 458 حامي در قالب «طرح اكرام» از ايتام تحت پوشش كميته امداد حمايت مي‌كنند كه همواره با كمك‌هاي معنوي، عاطفي، نقدي و غيرنقدي خود موجب شادي آنان مي‌شوند.

وي با بيان اينكه دو هزار و 144 يتيم تحت حمايت كميته امداد قرار دارند، اظهار كرد: تلاش داريم با حمايت‌هاي گسترده حاميان و خيران مشكلات پيش روي ايتام را رفع كرده و آتيه‌اي روشن را براي آنان رقم بزنيم.

توحيدي با اشاره به اينكه در قالب طرح «محسنين» نيز حاميان بيش از 11 ميليارد ريال به فرزندان خانواده‌هاي تحت حمايت كمك كرده‌اند، تصريح كرد: اين طرح به منظور دستگیری از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت که دارای سرپرست از کارافتاده و بیمار هستند اجرا مي‌شود.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان با اعلام اينكه سه هزار و 493 حامي تكفل يك هزار و 882 فرزند مشمول طرح «محسنين» را برعهده گرفته‌اند، گفت: کمیته‌ امداد به عنوان نهاد حمایتی به تنهایی قادر به تامین تمامی نیازهای خانواده‌های نیازمند نیست که لازم است خیران و نیکوکاران برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر بیش از پیش یاریگر این نهاد باشند.

وي با اشاره به اينكه از ابتداي سال‌جاري تا كنون يك هزار و 376 حامي جديد با ثبت نام در «طرح اكرام» از ايتام تحت پوشش حمايت مي‌كنند، افزود: 978 حامي جديد نيز در قالب طرح «محسنين» به خيل حاميان اين طرح پيوسته‌اند تا ياريگر فرزندان خانواده‌هاي تحت پوشش باشند.

توحيدي ضمن قدرداني از مساعدت‌هاي حاميان طرح «اكرام ايتام» و «محسنين» اظهار كرد: حامیان، علاوه بر پرداخت حق سرانه خود در تامین کمک هزینه‌ جهیزیه، ارائه‌ لوازم خانگی، ساخت و تعمیر مسکن، پرداخت کمک هزینه درمان، آموزش، تحصیل و رفع سایر نیازهای خانواده‌های تحت حمایت نیز دستگیر مددجویان هستند.

ارسال نظرات