رئیس کمیسیون عمران مجلس از نشست ویژه کمیسیون متبوعش با سازمان هواپیمایی و فرودگاههای کشور به منظور بررسی تاخیر مکرر پرواز فرودگاهها خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۱۵۵۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از نشست فوق‌العاده کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: نشست ویژه کمیسیون عمران مجلس چهارشنبه( 11 اسفند) و با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و فرودگاهی برگزار می‌شود.

وی درباره علت برگزاری نشست ویژه کمیسیون عمران، اظهار داشت: در این نشست ویژه قرار است علت تأخیر مکرر پرواز فرودگاه کشور با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و فرودگاهی کشور بررسی شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه شکایت‌های متعددی از سوی مردم درباره تاخیر پروازهای اخیر فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به این کمیسیون واصل شده، گفت: قرار است علت تاخیر پروازهای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز با حضور مدیر کل فرودگاههای مشهد بررسی می‌شود.

رضایی با بیان اینکه فرهنگ عذر خواهی در میان مسئولان جا نیفتاده است، تصریح کرد: مسئولان فرودگاه‌ها و ایرلاین‌های کشور ضعف عملکرد خود را به گردن کمبود قطعات می‌اندازند در حالی که بسیاری از تاخیرها و ضعف عملکرد آنها مربوط حوزه مدیریت آنهاست.

بنا به این  گزارش ، به دلیل شکایات مردم از تاخیر پروازهای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد که به کمیسیون اصل نود مجلس واصل شده، کمیته‌ای از این کمیسیون به منظور بررسی علت تاخیرها به مشهد سفر کرده‌اند تا علت تاخیرها را بررسی و گزارشی نیز تهیه کنند.

پس از بارش چند ساعته برف در روز پنجشنبه (28 بهمن‌ماه) پروازهای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به علت پوشیده شدن باند فرودگاه از برف لغو شد.

ارسال نظرات