اختتامیه 7 رشته ورزشی دومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشوربا اهداء مدال و جوایز به قهرمانان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۵۸۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور از جمعه 6 اسفند با حضور 800 ورزشکار از 51 دانشگاه علوم پزشکی در 15 رشته ورزشی در خزرآباد ساری آغاز به کار کرد، در پایان دومین روز از برگزاری مسابقات 7 رشته ورزشی به کار خود پایان دادند و مراسم اختتامیه این رشته ها در سالن اجتماعات مجتمع اقامتی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در خزرآباد  ساری برگزار شد.

7 رشته ورزشی شامل شطرنج سرعتی، تنیس روی میز، دارت، روبیک، پله نوردی، لیوان چینی، آمادگی جسمانی و طناب زنی در دومین روز از دومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به کار خود پایان داد و قهرمانان این رشته ها اعلام و نیز مدال و جوایز نقدی به آن ها اهدا شد.

در رشته پله نوردی؛ سلیمه مینایی از دانشگاه کردستان مقام اول، مرضیه کریم پور از دانشگاه همدان مقام دوم و رقیه حسن زاده از دانشگاه تبریز مقام سوم را کسب کردند.

در رشته تنیس روی میز با دست مخالف؛ نیلوفر عبادی از دانشگاه اصفهان مقام نخست را به دست آورد، شهلا آذین از دانشگاه ارومیه مقام دوم، هانیه رنجبران از دانشگاه شیراز و آزاده قائمی آهنگران از دانشگاه شهید بهشتی مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در رشته طناب زنی؛ نفیسه کمالی از دانشگاه اصفهان مقام اول را به خود اختصاص داد، محدیث مهدی خوانی از دانشگاه تهران مقام دوم و نصیبه نارنجی حبشه از دانشگاه تبریز مقام سوم را از آن خود کردند.

در رشته دارت؛ فائزه منصوری از دانشگاه علوم پزشکی ایران مقام اول، فاطمه منقری از دانشگاه شاهرود مقام دوم و فاطمه قائدی حیدری از دانشگاه اصفهان مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در رشته روبیک؛ فاطمه سلیمانی از دانشگاه کاشان مقام اول، افسانه احمدی از دانشگاه بندرعباس مقام دوم و سما رحمانیان از دانشگاه تبریز مقام سوم را کسب کردند.

شطرنج سرعتی؛ آذین وکیل پور از دانشگاه گیلان مقام اول را کسب کرد، شادی جهانبخش رستمی از دانشگاه اصفهان مقام دوم و آسیه محرابی از دانشگاه همدان مقام سوم را به دست آوردند.

در رشته لیوان چینی؛ زهرا تجری از دانشگاه تبریز جایگاه نخست را به خود اختصاص داد، زهرا سادات شریفی از دانشگاه اصفهان و انیس رادفر از دانشگاه اهواز مقام دوم مشترک را کسب کردند و شیلان هشمتی از دانشگاه شهید بهشتی مقام سود را از آن خود کرد.

ایسنا/
ارسال نظرات
پر بیننده ها