با آغاز چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری کشور از میان قریب به 100 طرح راه یافته، نخبگان بسیجی مازندران با ارائه 18 طرح از میانگین استانی کشور پیشی گرفتند.
کد خبر: ۸۸۳۱۶۳۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری مازندران از برگزاری چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در کشور با حضور نخبگان مازندرانی خبرداد.

محمد هادی مؤذن در جمع خبرنگاران بیان کرد: چهارمین جشنواره کشوری جهادگران علم و فناوری از ۹ الی ۱۱اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه دائمی اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد واقع در پونک تهران برگزار می شود.

مؤذن با اشاره به اینکه سران لشکری و کشوری در این جشنواره حضور دارند، گفت: این جشنواره با همکاری دانشگاه آزاد، اقشار دانش محور بسیج، پژوهشکده ها، خانه نخبگان، پایگاه‌های برتر علمی و مراکز هدایت و حمایت برگزار می‌شود.

وی تجلیل از خانواده شهدای نخبه مدافع حرم، موشکی، مخترعان و مبتکران برتر کشوری و برگزاری کارگاه های آموزشی را از برنامه های جانبی چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری کشور عنوان کرد و  افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، آگاهی بخشی عمومی نسبت به توانمندی بسیجیان در عرصه علمی،کمک به تجاری سازی طرح های کاربردی،هم افزایی افراد شاخص علمی و شرگت های دانش بنیان بسیجی است.

مؤذن با اشاره به اینکه ۱۷ طرح ار نخبگان بسیجی مازندران در این جشنواره شرکت می کنند، اضافه کرد: ۱۲طرح تجاری سازی شده از نخبگان بسیجی مازندران در غرفه های نمایشگاه برای مشاهده عموم قرار می گیرند.

مسئول سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری مازندران بیان کرد:دستگاه های کرایو برقی،فازیاب غیرتماسی هوشمند،دوچرخه هوشمند،آمبوبگ،برش پلاسما،قارچ کش بیولوژیک،رادیاتور نانو و کپسول طبیعی قند و فشارخون و.. از محصولات تجاری سازی شده نخبگان بسیجی در نمایشگاه است.

مؤذن بیان کرد:در سال جاری ۷۰ طرح از نخبگان بسیجی مورد حمایت مادی و۲۳۰ طرح هم مورد حمایت معنوی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری مازندران قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ما،چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری کشور با حضور  ۲۴۰ طرح از نخبگان بسیجی برگزار می شود؛رونمایی از ۱۰ طرح برتر در حوزه‌های کشاورزی، صنایع غذای، نظامی، فیزیک و مکانیک، پزشکی و دارویی، برق و الکترونیک، عمران و صنعت و ..از برنامه های دیگر این جشنواره است

ارسال نظرات
پر بیننده ها