خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هشترود:

هدف اردوهای راهیان معرفی شهدا به عنوان الگوست

فرمانده سپاه هشترود در بدرقه کاروان راهیان نور این ناحیه به جنوب گفت: هدف اصلی ما از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی دانش آموزان با اهداف شهدا و تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس و حفظ روحیه شهادت طلبی در دانش آموزان است تا در مسیر زندگی از شهدا الگو بگیرند.
کد خبر: ۸۸۳۱۶۴۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور افزود: هدف دشمنان تضعیف روحیه شهادت طلبی در نسل جوان است ولی ما تلاش می کنیم که بچه های نسل سوم و چهارم انقلاب را با اهداف شهدا آشنا بکنیم.
وی خاطر نشان کرد: باید وصیت نامه شهدا را برای دانش آموزان بخوانیم تا هرچه بهتر آن ها را با شهدا آشنا بکنیم، دانش آموزان باید بدانند رزمندگان در دوران دفاع مقدس چه فداکاری هایی را در دفاع از کشور انجام داده اند.
تقی پور با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: برگزاری این اردوها، آثار و برکات مثبتی از جمله آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه رزمندگان را در پی دارد.
وی ادامه داد: این برنامه فرهنگی در کنار آگاه ‌سازی و آشنا کردن نسل جوان با رشادت‌ ها و شجاعت‌ های رزمندگان، یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن است.
فرمانده سپاه هشترود بیان کرد: دانش آموزان اعزام شده به مناطق عملیاتی جنوب به مدت پنج روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و اروند کنار به آموزش مهارت‌ های درس آمادگی و دفاعی نیز می پردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها