خبرهای داغ:
به همت معاونت اردویی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) دومین جلسه ستاد راهیان نور با حضور فرمانده ناحیه، فرماندهان حوزه های مقاومت و مدیران معاونت ها در سالن جلسات شهید عطری ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۶۵۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،در این جلسه فرماندهان حوزه های مقاومت درباره اقداماتی در خصوص تشکیل ستاد راهیا ن نور و کارهایی که در این مورد انجام داده بودند گزارشاتی ارائه نمودند.

در ادامه جلسه محمد طالبی مسئول اردویی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گزارشی از وضعیت حوزه های مقاومت در خصوص اعزام بسیجیان برای اردوهای راهیان نور و چگونگی خدمات رسانی به این عزیزان مطالبی را بیان نمود و ابراز داشت: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای جذب جوانان و نوجوانان است آنها باید مناطق عملیاتی دفاع مقدس آشنا شوند و بدانند که شهدای ما با چه سختی ها و کاستی ها و نبود امکانات در آن دوران توانستند این انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

وی افزود: این جوانان باید درک کنند که این امنیتی که ما امروز در کشور شاهد آن هستیم به راحتی به دست نیامده است شهدای ما جانشان را فدا کردند تا توانستیم این پیروزی را بدست بیاوریم. جوانان ما بیاید بگذارند این انقلاب و کشور به راحتی به دست دشمنان بیافتد و آنها در این کشور حکومت کنند.

طالبی در پایان افزود: با برنامه ریزی هایی که انجام شده است انشاءالله بتوانیم تأثیر معنویی خوبی را در روحیه بسیجیان داشته باشیم.

ارسال نظرات