پیکر دو شهید گمنام 21 و 27 ساله دفاع مقدس در روز سه‎شنبه میهمان دانشگاه علم و فناوری مازندران است که امیداریم میزبانی خوبی از آنها داشته باشیم، هرچند که همه ما مردم و مسؤولان میهمان هستیم و آنها میزبان هستند.
کد خبر: ۸۸۳۱۶۷۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حمید محمدزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رشادت‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس فراموش‎شدنی نیست و شهدا همان باران رحمت الهی هستند که اگر نبودند، واژه عشق ابتر می‌ماند.

وی با اشاره به تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه علم و فناوری مازندران که روز سه‎شنبه هفته جاری برگزار می‎شود، افزود: آنها در ظاهر با مشتی استخوان آمدند اما پیام آنها این است که تا هر وقت عنکبوت غفلت و دین‎گریزی در دل‎های ما راه پیدا می‌کند، این شهدا ما را به‌خود می‎آورند و از خواب غفلت بیدار می‎کنند.

رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران با بیان اینکه بیشترین شهدای گمنام متعلق به عملیات‎هایی با رمز «یا فاطمه‎الزهرا(س)» بوده‎اند، گفت: افتخار داریم که در ایام فاطمیه میزبان شهدای گمنام و فرزندان حضرت زهرا(س) در دانشگاه علم و فناوری هستیم.

محمدزاده بیان کرد: بعد از جنگ هشت ساله و تفحص، تعداد زیادی از شهدا بدون پلاک و تنها با تکه استخوان در مناطق عملیاتی کشف شدند که نشان از شوق به گمنامی فرزندان ملت ایران دارد.

وی ادامه داد: پیکر دو شهید گمنام 21 و 27 ساله دفاع مقدس در روز سه‎شنبه میهمان دانشگاه علم و فناوری مازندران است که امیداریم میزبانی خوبی از آنها داشته باشیم، هرچند که همه ما مردم و مسؤولان میهمان هستیم و آنها میزبان هستند.

رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران تصریح کرد: وداع با شهدا ساعت 17 روز دوشنبه در دانشگاه و ساعت 19 در مصلای بهشهر است، تشییع شهدا نیز برای 9 صبح سه‎شنبه از مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر تا پارک ملت این شهر برنامه‎ریزی شده و در نهایت به دانشگاه علم و فناوری منتقل و در همین محل خاکسپاری می‎شوند.

محمدزاده در پایان گفت: مراسم شب هفتم شهدای گمنام نیز با حضور اساتید، دانشجویان، خانواده شهدا و جمعی از مسؤولان شهرستانی و استانی در دانشگاه برگزار می‎شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها