دادستان مرکز مازندران:

اقدامات نیروی انتظامی و دادستانی های مازندران برای رضایتمندی و آرامش مردم است

در روزهای اخیر با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی‌ شهرستان‌ها با هرگونه مؤلفه ناامنی طبق مقررات برخورد شد و محصول این کار نیز ایجاد آرامش مردم و رضایت‌مندی شهروندان است.
کد خبر: ۸۸۳۱۶۸۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام اسدلله جعفری در نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقا امنیت اجتماعی که در اجرای طرح ظفر چهار در مرکز مازندران اجرا شد، اظهار کرد: امنیت اساسی‌ترین حقوق جامعه است که تأمین آن وظیفه دستگاه‌های امنیتی است.

وی با اشاره به اینکه همراه با نیروی انتظامی شاهد فعالیت دستگاه قضا در ایجاد امنیت اجتماعی و برخورد قانونی با متخلفان هستیم، افزود: امروز در اجرای طرح ظفر چهار شاهد سلسله فعالیت ارتقای امنیت در ساری بودیم که این طرح با شناسایی دقیق عوامل به صورت هدفمند برای سرکوبی جرم و افرادی که دارای سوابق در جرایم مختلف بودند برخورد قانونی شد.

دادستان مرکز مازندران گفت: روزهای اخیر با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی‌ شهرستان‌ها با هرگونه مؤلفه ناامنی طبق مقررات برخورد شد و محصول این کار نیز ایجاد آرامش مردم و رضایت‌مندی شهروندان است.

این مسؤول با بیان اینکه دستاوردهای خوبی در طرح ظفر اجرا شد، افزود: در اجرای طرح امنیت اجتماعی برخورد جدی با افرادی که دارای شرارت هستند به ویژه اراذل و اوباش، سارقان سابقه‌دار، عوامل توزیع و تهیه مواد مخدر، برخورد قانونی شد.

جعفری تصریح کرد: در کشفیات کالای قاچاق کار خوب و موفقی انجام شد و لازم است این طرح‌ها استمرار یابد.

 وی با اشاره به اینکه حدود 170 نفر از افراد که حکم جلبشان صادر شده بود و متواری بودند در اجرای این طرح دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده بعد از معرفی به دستگاه قضا منجر به احکامی می‌شود که تاکنون معطل مانده بود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها