خیران خدابنده‌ای در مرحله نخست جشن نیکوکاری یک میلیارد و 200 میلیون ریال کمک کردند.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۲۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای جشن نیکوکاری از تغییر روند اجرای این جشن در شهرستان همگام با سراسر کشور خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی، جشن نیکوکاری» در قالب گام‌های ابلاغی 9 گانه مرکز در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

غدیر خلجی با بیان اینکه جشن نیکوکاری هر ساله با هدف تامین نیازهای خانواده‌های زیرپوشش برگزار می‌شود، افزود: مرحله نخست این جشن برگزار شده و خوشبختانه مشارکت مردم نیز در آن مطلوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت خیران در مرحله نخست جشن نیکوکاری یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است، افزود: از این مبلغ 401 میلیون ریال نقدی و 798 میلیون ریال به صورت غیر نقد کمک شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با دستگاه‌ها و ادارات دولتی درباره جشن نیکوکاری گفت: مرحله دوم جشن نیکوکاری در روزهای ۱۸ اسفند در سطح مدارس، ۱۹ اسفند در سطح پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج و ۲۰ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

خلجی با اشاره به اینکه در حال حاضر 4هزار و 244مددجو تحت پوشش کمیته امداد خدابنده هستند، از خیران خواست با مشارکت در جشن نیکوکاری زمینه بهره‌مندی این مددجویان را در آستانه عید نوروز فراهم کنند.

ارسال نظرات