خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رزن از برگزاری دوره آموزشی شورای پایگاه های مقاومت بسیج رزن باهدف حفظ و انسجام بسیجیان و هویت‌بخشی و تربیت نیروهای مستعد انقلابی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۳۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

حجت الاسلام جعفر قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: کارگاه آموزشی یک روزه شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان رزن برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه با هدف تحول در مدیریت، آشنایی با سیاست های سازمان بسیج در سال 96، تقویت نشاط و آشنا کردن مدیران جدید الانتصاب نسبت به وظایف و ماموریت‌های مشخص شده توسط سازمان بسیج مستضعفین با حضور شورای پایگاه‌های مقاومت برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: در این دوره یک روزه 200 نفر از خواهران و 300 نفر از برادران شرکت داشتند.

وی افزود: در این دوره اعضای شورای حوزه و پایگاه بر اساس کلاس بندی‌هایی که از قبل طراحی شده بود حضور یافتند و هر یک از کلاس ها به صورت تخصصی توسط استاد مربوط برگزار شد.

قاسمی گفت: با توجه به برنامه ریزی جبهه فرهنگی استکبار و دشمنان نظام جمهوری اسلامی جهت استحاله و شبیخون فرهنگی در اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان، پایگاه‌های بسیج سدی در برابر این هجمه ها است و همه آحاد مردم با توجه به اهمیت موضوع ، باید به این نهاد مقدس در راستایرسیدن به اهداف تعیین شده همراهی و کمک كنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌ها و اهداف ما نیز از برگزاری این دوره‌ها در راستای حفظ و انسجام بسیجیان و هویت‌بخشی و تربیت نیروهای مستعد انقلابی است که بتوانند در برابر تهدیدهات فرهنگی مقابله کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات