خبرهای داغ:
دراعتراض به وقایع اخیر دانشگاه امام خمینی (ره)صادر شد:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای آزاد قزوین

مسئولین دانشگاه به جای همکاری با دانشجویان در جلوگیری از نفوذ دشمن بلکه سدی دربرابر فعالیت های انقلابی دانشجویان شده اند و تمایل بیشتری برای همکاری با افراد غیر انقلابی دارند
کد خبر: ۸۸۳۱۷۳۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، پس از سخنرانی آقای صادق زیبا کلام در دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین موج اعتراضاتی  به راه افتاده است و در همین خصوص نیز شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای آزاداسلامی استان قزوین در اعتراض به وقایع اخیر دانشگاه امام خمینی (ره( به شرح ذیل صادر کرده است:

الهی بنام تو، بیاد تو ، برای تو

هفته گذشته متاسفانه شاهد بودیم، مراسم گرامیداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، فرصتی برای بیان عقده ها و حرف های سخیف ودشمن شادکن را فراهم کرده که متاسفانه برخی افراد به اصلاح مسئول در استانداری باذوق زدگی پا را از قانون فراترگذاشتن و زمینه رابرای حضور استادی غرب گرا و امریکا دوست فراهم نمودند تا از زبان ایشان اعتقادات خود رابیان نمایند.

این استاد معلوم الحال هنوز بعد از اینکه زمین و زمان، دوست و دشمن فتنه ۸۸ را تائید و به آن اعتراف میکنند، باکمال گستاخی و نادانی درتریبون مقدس دانشگاه حضور پیدا میکند و از تعبیرهای نادرست درخصوص فتنه و ربط دادن ایجاد این واژه به افراد انقلابی با تعبیر افراد تندرو سخن به میان می آورد و یار انقلاب را در کنار مسعود رجوی خونخوار قرار میدهد.

اما آقای زیبا کلام باید بدانید که این اتفاق و عاملان آن بعنوان گناه نابخشودنی هیچ گاه از یادمردم قزوین فراموش نخواهد شد و باید بدانید که همین افراد انقلابی بودند که در مقابل دنیا طلبانی که برای رسیدن به مقاصد خودشان ایجاد فتنه کردند،تا پای جان برای حفظ ارزش ها ایستادند و پوزه مستکبران ،سلطنت طلبان داخلی و خارجی را به خاک مالیدند، اگربه تاریخ مراجعه کنید خواهید دید مردم شهیدپرور و با بصیرت قزوین چطور باعروسک پیر فتنه گران درقزوین برخورد نمودند.

آقای زیباکلام باید بدانید که همین نیروهای ارزشی که متهم به تندروی می کنید همین حزب الله لبنان و پاسداران چگونه سربازان کداخدایتان را در منطقه به زانو درآوردند، که متاسفانه شما چشم خود را بر روی جنایات این کداخدای بی آبرویتان که دیگر جرات حضور مستقیم در منطقه و رویارویی با سربازان خمینی(ره) وخامنه ای(مدظله العالی) را ندارد و دست به دامن آل سعود کودک کش شده بسته اید و آنقدر شهامت و جرات ندارید که لااقل واقعیات منطقه را منصفانه قضاوت کنید، البته ازاستادی که شاگرد مکتب غرب وbbc باشد بیش ازاین انتظارنیست.

اما آقای زیبا کلام در خصوص برخی مذاکرات محرمانه و علیه نظام و انقلاب باید بهتر از همه بدانید که چه کسی یا چه کسانی با هیاتی از مقامات کاخ سفید و دشمنان به صورت محرمانه حاضر به مذاکره شدند؟ یا دشمن از چه طریقی و ارتباط با چه کسانی توانسته دراین کشور نفوذ کند؟ چرا حقایق را برای مردم بازگو نمی کنید تا ماهیت برخی افراد که داعیه دار انقلاب هستند و درگذشته بوده اند مشخص شود؟چرا به دروغ برخی صحبت های ناروا را به نیروهای ارزشی روا می دارید؟ آیا وقت آن نیست به دوراز تعصبات سیاسی وکورکورانه خود بگوییدچه کسانی جام زهرا به امام (ره) نوشاندند؟

آیا وقت آن نیست بگویید ازمجلس ششم چه چیزهایی به آن ور آب مخابره میشد؟

آیا وقت آن نیست به مردم صادقانه بگویید کدام آقازادها درفتنه ۸۸ سربازی کدخدارا میکردند؟

آیاوقت آن نیست به ملت بگویید بیشترین حساب های بانکی وسرمایه های بادآورده متعلق به چه کسانی است؟

آقای زیبا کلام اگربا واژه غیرت وتعصب آشنا بودید درمورد پرچم ایران که بنام الله مزین هست آن قضاوت رانمیکردید.
آقای زیباکلام شما چرا هر وقت حزب محبوبتان گاف میدهد. مانندشاعری که قافیه برایشت تنگ آمده جفنگیات به هم می بافید.

به شما توصیه میکنیم دیگر از حزب محبوبتان دفاع نکنید جون نظرات شما چیزی جزء گل به خودی نیست و مشت بسته تان رابیشتر برای ملت باز میکند..
خیلی از صحبت های ضد و نقیض شما در خصوص برخی افراد وجود دارد که مدتی دم از حمایت فرد و مدتی دم از ناسازگاری فرد می زنید بالاخره برای یکبار که شده موضع خود را صادقانه مشخص کنید؟
اماچندکلامی کوتاه با مسئولین :
هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک!!

آقایان مسئول این مسولیتها به گفته علی (ع) از آب بینی بز هم بی ارزشتر است خود را ارزان نفروشید!

آقای زیباکلام در فایل صوتی خود درکانال تلگرامی اش بیان میدارد که شما دو نفر شخصابه ایشان اصرار کردید برگردد!؟ ما دانشجویان بسیجی ازشما دو مسئول محترم خواهش میکنم، اول در درگاه خداوند طلب استغفار و بعد از مردم عذرخواهی و سپس دیگر سراغ این آدم که از غیرت و تعصب دینی ایرانی بویی نبرده نروید، چراکه هیچ کس بهتر از ایشان آبروی اصلاح طلبان را به حراج نمیگذارد.

و اما حرف اصلی ما دانشجویان انقلابی به اعضای شورای نظارت دانشگاه این است که نگاهی و تاملی در این بیانات رهبر عزیزمان امام خامنه ای عزیز داشته باشید.

پیام های مقام معظم رهبری را پیشرو داشته باشید و مکرر به آنها مراجعه تا دیگر دچار انحراف فکری نشوید.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: "جنبش دانشجوئی درکشور ما ،در تاریخِ ثبت شده و شناخته شده‌ی خود، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و بشدت عدالتخواه بوده است و در جنگ نرم، شما جوانهای دانشجو، افسران جوان این جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌اید… افسر جوان تو صحنه است. هم به دستور عمل می کند، هم صحنه را درست می‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینید. با جسم خود و جان خود صحنه را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌آزماید. لذا این ها افسران جوانند؛ دانشجو نقشش این است

و نیز فرمودند: یکی از چیزهای دیگر حضور اساتید ارزشی است، از این اساتید ارزشی در تشکل ها استفاده کنید، البته این جنبه ی اثباتی قضیه است جنبه سلبی هم این است که از عناصری که نامطمئن بودن خودشان را اثبات کردند، مطلقا استفاده نکنید،مطلقا استفاده نکنید: بعضی ها هستند که نشان دادند و ثابت کردند که عناصر نامطمئنی اند، برای نظام، برای کشور، برای جمهوری اسلامی و برای اسلامیتش. همین هایی که در سال ۸۸ آن بازی را به راه انداختند،خب اینها با جمهوریت نظام جمهوری اسلامی مخالفت کردند بدون هیچ منطقی و بدون هیچ حرف قابل قبول وپسندیده ای درمقابل آدمهای باانصاف. اینها نامطمئنند: من استفاده ازاینها رامطلقا توصیه نمیکنم،به هیچ وجه: نه به شماهاو نه به هیج دانشجویی و نه به هیچ دانشگاهی توصیه نمیکنم.اساتید خوب هم هستند ،ازاینها استفاده کنید”.

چرا باید مسئولین دانشگاه وشورای نظارت به فردی که اصل نظام و انقلاب را قبول ندارد و حرف و عملش مخالف باارزشها وشهیدانی است که جان خود را برای حفظ ارزش ها ی نظام و انقلاب فدا کردند اجازه ورود دهند؟و خودشان او را مخفیان وارد دانشگاه کنند و عکس سلفی با ایشان بگیرند.

مسئولین دانشگاه به جای همکاری با دانشجویان در جلوگیری از نفوذ دشمن بلکه سدی دربرابر فعالیت های انقلابی دانشجویان شده اند و تمایل بیشتری برای همکاری با افراد غیر انقلابی دارند و گویا دانشجویان ارزشی و انقلابی من بعد باید هم در برابر نفوذ دشمن آگاه باشند و متاسفانه هم در برابر اهداف و تفکرات برخی مسئولین دانشگاه و استان، بصیرت داشته باشند تا بتوانند از تفکرات غیر انقلابی این مسئولین رونمایی کنند تا چهره ی واقعی این افراد برای مردم آشکار شود.

در پایان ما بسیجیان دانشگاههای آزاد اسلامی استان قزوین این را به مسئولین و متولیان برگزاری این مراسم در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و سایر دانشگاه ها و مسئولینی که فقط از انقلابی بودن دم میزنند ولی عمل و رفتارشان خلاف جریان انقلاب و رهبری است هشدار می دهیم که مواظب اهداف خود از برگزاری چنین سخنرانی هایی برای بیان اکاذیب و سخن های پوچ به بهانه های مختلف باشید که در صورت تکرار خواب را برچشمانشان حرام می کنیم و ازسایرمسئولین با بصیرت دانشگاههای استان که پیشتر از این مانع ورود انگلیسی های وطنی به دانشگاهها شدند و هوشیارانه اوضاع رامدیریت کردند صمیمانه تشکر وبرایشان آرزوی موفقیت میکنیم.

وسلام

(شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای آزاد استان قزوین)

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار