آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های حاشیه رود ارس در مرز پارس آباد

بخشی از جنگل‌های کناره‌های رودخانه ارس در عمق خاک جمهوری آذربایجان در مرز با شهرستان پارس آباد بنا به دلايل نامعلوم در آتش مي سوزد.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۳۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آبادبه نقل ازآران مغان، در این حادثه كه هم اكنون نيز ادامه دارد ده‌ها اصله از انواع درختچه و درختان جنگلی و پوشش گیاهی کناره‌های رودمرزی ارس در حال سوختن است و هم اكنون نيز كه خبرنگار ما اين خبر را تنظيم كرده است اين آتش سوزي هنوز در آنسوي مرز آذربايجان مهار نشده است.

این آتش سوزی در نزديكي سواحل ارس واقع در روبروي پاسگاه مرزي بيوك خانلو پارس آباد و در جنگل های نوار مرزي كشور جمهوري آذربايجان با شدت بيش تري گزارش شده است و نيروهاي آتش نشاني و امدادي منطقه به محل آتش سوزي اعزام شده و در آماده باش كامل هستند.

شدت آتش سوزي به حدي است كه دود ناشي از كيلومترها دورتر و آسمان شهر پارس آباد مغان بوضوح ديده مي شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پارس آباد در گفت وگو با خبرنگار ما در مورد اين آتش سوزی گفت: آتش سوزی جنگل های مرزی کناره های رودخانه ارس در عمق خاک جمهوری آذربایجان روبروی محله بیوک خانلو از دیشب آغاز شده است، همچنان ادامه دارد و خوشبختانه به جنگل های مرزی کشورمان هیچ آسیبی نرسیده است.

جمالي افزود: نیروهای آتش نشانی و امدادی منطقه در آماده باش کامل به سر برده و در صورت هرگونه سرايت آتش به جنگل هاي مرزي كشورمان وارد عمل مي شوند.


///

///

///

///

.

ارسال نظرات
آخرین اخبار