خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه امام سجاد (ع):

به خواسته شعار سال نرسیدیم/کم‌کاری زیادی وجود دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه امام سجاد (ع) گفت: اگر اقتصاد مقاومتی در سطح کشور عملی می‌شد یقینا جوانان ما بیکار نمی‌شدند و رکود به اینصورت نبود.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۴۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

حجت الاسلام  عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص دستاوردهای شعار سال 95 اظهار کرد: بنا به شعاری که مقام معظم رهبری در ابتدای سال بعنوان سال اقتصاد مقاوتی نام نهادند باید دید که چقدر موثر بوده و تا چه اندازه به مقاصد رهنمود های رهبری نزدیک شده ایم.

وی ادامه داد: تاکنون ثابت شده است که هر زمان طبق سخنان مقام معظم رهبری عمل کرده و سخنان ایشان را آویزه گوش کرده ایم موفق شدیم و هربار که به سخنانشان توجه نکردیم متحمل ضرر گشتیم.

عدالتی افزود: تا حدودی شاهد عملکرد مثبت برخی مسئولین من جمله مجموعه های بسیج و برخی  ارگان های فرهنگی تا حدودی با اتکا به نفس توانسته اندبخش هایی از این فرمان را محقق کنند، اما آنچه که باید در سطح کشور تحقق یابد و بطور کامل انجام شود تا امروز مشاهده نشده است.

این مسئول اذعان کرد: اگر اقتصاد مقاومتی در سطح کشور اجرا و عملی می‌شد قطع به یقین جوانان ما بیکار نمی‌شدند و رکود به اینصورت نبود.

عدالتی تصریح کرد: در یک طرف اقتصاد مقاومتی و در طرف دیگر آن اقدام و عمل به موقع است، اگر اقدام به موقع انجام می گرفت یقینا اتفاق مبارکی در کشور می افتاد .

وی ضمن اشاره به وضعیت اقتصاد در قزوین گفت: متاسفانه در قزوین که چیزی مشاهد نمی‌شود و چندین کارخانجات بسته شده است و بسیاری از کارخانه ها اخراج شده اند و در نتیجه شاهد بیکاری وسیعی در سطح استان و در گام بعدی در کشور هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه امام سجاد (ع) در پایان خاطر نشان کرد: مشخص است آنطور که مقام معظم رهبری فرموندند کارها اتفاق نیفتاده است و شاهدیم که بعضی از مدیریت ها و تدبیرهای غلط باعث عدم رسیدگی به شعار سال شده است.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار