مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری 163 دانش‌آموز شهرستان زرندیه از حمایت‌های کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۵۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ غلامرضا حافظ‌کمال مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه با بیان اینکه برگزاری کانون‌های دائم و موقت از اقدامات خوب فرهنگی این نهاد حمایتی برای خانواده‌های تحت حمایت است، گفت: این نهاد هر ساله برنامه‌های متنوعی را برای جوانان و نوجوانان تحت حمایت تدارک می‌بیند.

وی افزود: حمایتهای فرهنگی کمیته امداد با هدف مبارزه با فقر فرهنگی و ارتقای سطح زندگی مددجویان انجام می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه تصریح کرد: کمیته امداد با تأسی از مولای متقیان امیرمومنان و عمل به سیره نبوی و ائمه اطهار و با هدف احیاء و تقویت فرهنگ ولی نعمتان و کاهش آلام و با رویکرد حفظ کرامت خانواده های دارای دانش آموز اهداف مورد نظر فرهنگی را با دقت پیگیری می نماید.

حافظ کمال ادامه داد: کمیته امداد 163 دانش آموز و دانشجو در 9 ماهه سال جاری را تحت پوشش قرار داده است که برای این تعداد دانش‌آموز و دانشجو بیش از 440 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه تحصیلی، برگزاری کلاسهای تقویتی و جبرانی، برگزاری اردوهای تفریحی، برگزاری دوره‌های مشاوره تحصیلی و امکانات آموزشی از برنامه های انجام شده بوده است.

مدیرکمیته امداد شهرستان زرندیه تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته 222 دانش آموز و دانشجو از خدمات فرهنگی، آموزشی و پرورشی کمیته امداد شهرستان زرندیه بهره مند شدند.

حافظ‌کمال در پایان خاطرنشان کرد: کمک به رشد و ارتقاء دانش آموزان و دانشجویان بومی شهرستان و تلاش در جهت جذب این سرمایه های انسانی و تامین هزینه های تحصیلی و سایر نیازهای آنها از اهداف کمیته امداد بوده و این نهاد مردمی با همکاری خیران و نیکوکاران در کمک به این دانش آموزان و دانشجویان برای موفقیت در امر تحصیل و رسیدن به مدارج تحصیلی عالی تلاش می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات