مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده:

ارائه خدمات بهتر و راهبردی‌تر به مددجویان با مشارکت خیران

مشارکت خیران در طرح‌های اجرایی کمیته امداد منجر به ارائه خدمات بهتر و راهبردی‌تر به مددجویان خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۸۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه کمیته امداد مروج طرح‌های خیرخواهانه برگرفته ازدین مبین اسلام و سفارشات بزرگان دین و ائمه اطهار(ع) است، اظهار کرد: طرح اکرام یکی از برجسته‌ترین طرح های کمیته امداد در حمایت از ایتام است.

غدیر خلجی با اشاره به اهداف اجرای طرح اکرام ایتام اضافه کرد: رفع مشکلات خانوادههای ایتام، ایجاد حس همدلی، استحکام روابط عاطفی و گسترش فرهنگ انفاق و نوعدوستی در جامعه و جذب کمک های خیران با حفظ عزت نفس مددجویان از مهم ترین اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه هم اکنون 684 یتیم تحت پوشش کمیته امداد خدابنده قرار دارند، گفت: کفالت این تعداد یتیم به عهده 2 هزار و 192 حامی است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تعداد 246 حامی در سطح شهرستان جذب شده است، گفت: مجموع کمک‌های حامیان در طرح اکرام ایتام از آغاز سال جاری تا کنون 8 میلیارد و 353 میلیون ریال بوده است که طبق برآورد سرانه دریافتی هر یتیم خدابنده‌ای یک میلیون و370هزار ریال در یک ماه است.

خلجی در پایان با دعوت از خیران برای مشارکت بیشتر در طرح‌های اجرایی کمیته امداد افزود: مشارکت خیران منجر به ارائه خدمات بهتر و راهبردی‌تر به مددجویان خواهد شد.

ارسال نظرات