خبرهای داغ:
تصویری؛

بازدید فرهنگیان گیلانغرب از مناطق عملیاتی غرب کشور

دهها نفر از فرهنگیان بسیجی گیلانغرب در قالب اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۹۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
به گزارشخبر نگار خبر گزاری بسیج از گیلانغرب،دهها نفر از فرهنگیان بسیجی گیلانغرب در قالب اردوی راهیان نور به همت کانون بسیج فرهنگیان  از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.

 

این فرهنگیان  در قالب اردوی یک روزه از مناطق عملیاتی در  منطقه سومار و نفت شهراز جمله  رزمگاههای گیسکه و  یادمان شهدای گمنام سومار و نفت خانه بازدید و با آرمانهای شهدا  تجدید میثاق کردند.

 

در حاشیه  این مراسم مسئول کانون بسیج فرهنگیان به خبرنگار ما گفت: جدید عهد باآرمانهای شهدای عزیز و شناخت اهداف انقلاب و دفاع مقدس از مهمترین اهداف برپایی اردوهای راهیان نور است.

 

قدرت دلپذیر تصریح کرد: به واقع  اجرای اردوهای راهیان نور یکی از مهمترین شاخصه‌هایی است که آرمان‌های شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی کلمه تعریف می کند.

 

وی ابراز داشت : باید گفت که دوران  طلایی و آرمانی  سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست و این دوران حماسه‌آفرین نمایی واقعی از رشادت و ازخودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور بصیرانه خود، زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم و پایه‌های این نظام الهی را تقویت کردند و امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره ان رشادتها وظیفه همه ماست .

 

 

شهرستان گیلانغرب بالغ بر 60 هزار نفر جمعی دارد و  در 8 سال دفاع مقدس 750 شهید والامقام تقدیم ارمانهای انقلاب کرد .

 
برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا برروی آن کلیک نمایید.
 
 
ارسال نظرات