خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان قزوین :
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: روشن است قدرتی که آنان در دل از آن وحشت زیادی دارند و نمی‌خواهند به قطعیت آن را بشناسند، قدرت جمهوری اسلامی است که در حقیقت برایشان تلخ و غیر قابل اعتراف است.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۹۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: هیئت حاکمه آمریکا را دو حزب دموکرات و جمهوری خواه با عقاید و تفکرات ویژه حزبی تشکیل داده است.

وی ادامه داد: رییس جمهور جدید آمریکا، ترامپ از گروه جمهوری خواهان است که بیشتر با گزینه های نظامی و برخوردهای خشن سر و کار دارد اما این به آن معنا نیست که دموکرات ها از این قلدری‌ها مستثنی باشند، آنها تلاش می کنند که با پنبه سر ببرند که البته موفق نیستند.

این مسئول تبیین کرد: در بحث توطئه حمله به سوریه و یمن، ترامپ بیشتر کارش با طرح کودتا و حمله نظامی پیش می رود و شخصیت وی نشان دهنده جنجالی بودنش است و با توجه به نژاد آلمانی که دارد مشخص شد که دارای روحیه تبعیض نژادی و خود برتر بینی است و این روحیه هیتلرمآبی ارثی است و تاثیر بسزایی در شخصیت وی گذاشته است.

قابل توضیح داد: ترامپ در جریان انتخاباتی خود نیز حتی حزب رقیب را زیر سئوال برد و قدرت آمریکا در زمان دموکرات ها را رو به افول دانسته و فقط به تمام شکست های دولت قبل اشاره می‌کرد و توافق نامه برجام را زیر سوال می برد و بالاخره با این شعارها پیروز شد.

وی یاد آور شد: وراثت خانوادگی و روحیه خود برتر بینی ترامپ از عواملی است که سبب شد تا به موفقیت برسد و این ارکان زمینه ساز شعارهای فعلی ترامپ شد.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: یک عامل حقیقی که پشت سر تمام این عروسک های خیمه شب بازی آمریکا نقش دارد، قدرت صهیونیست بین المللی است که سران سرمایه داری در آمریکا متعلق به این جریان صهیونیستی می باشند.

ترامپ با توجه به شعارهایی که سر داده براحتی زمینه فروش سلاح و اینکه کشورهای عربیمنطقه بیشتر در دامان آمریکا بغلتند را فراهم کرده است چرا که منافع آنان در جنگ است و از طریق فردی که بتوانند به وسیله آن جنگ برپا کنند تا سلاح جنگ بیشتری را بفروش برسانند و مشخص است که کارخانه اسلحه سازی نیز برای صهیونیست ها است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: بعید می‌دانم که ترامپ بصورت حرکت جنبشی یا جنگ پیش برود چرا که کسانی که حضور یافتند عامل کنترل هستند و شاهدیم که روسیه منسجم تر شده و یا چین قدرتمند تر از پیش است و در اتحادیه اروپا نیز چند قدرت و از حق وتو در سازمان بین الملل برخوردار هستند و یک تشنج در سطح بین المللی ایجاد کرده اند و همچنین حضور چند قدرت نظامی دیگر مانند هند و کره شمالی که در واقع ممکن است از لحاظ اقتصادی ضعیف باشند اما از لحاظ سلاح نظامی قدرت دارند و تهدید می‌کنند .

وی در خاتمه بیان کرد: روشن است قدرتی که آنان در دل از آن وحشت زیادی دارند و نمی‌خواهند به قطعیت آن را بشناسند، قدرت جمهوری اسلامی است که در حقیقت برایشان تلخ و غیر قابل اعتراف است.

ایران تا به امروز نشان داده که در حرف و عمل یکی بوده و این یک قدرت محسوب می‌شود نه شعار. گفتنی است که اعتراف آنها یک شکست محسوب می‌شود و بنا ندارند که ابراز کنند چرا که خلاف سیاست قدرتیشان است.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها