ایام فاطمیه:

باید یاد خدا را در ایام فاطمیه تقویت کنیم و خدا را در زندگی خود فراموش نکنیم

در مجلس عزای فاطمه زهرا (س) دارای برکات معنوی فراوانی است اظهار داشت: باید یاد خدا را در ایام فاطمیه تقویت کنیم و خدا را در زندگی خود فراموش نکنیم.
کد خبر: ۸۸۳۱۹۱۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در بیت آیت‌الله شیخ موسی صالحی برگزار شد و این مراسم تا روز وفات آن حضرت ادامه دارد.

این مراسم با حضور سلسله جلیله روحانیت، امام جمعه موقت ساری، شهردار ساری، مردم ولایی مرکز استان برگزار و تا روز وفات حضرت فاطمه زهرا (س) برپا است.

حجت الاسلام هادی ولی‌نژاد استاد حوزه علمیه آیت‌الله صالحی ساری در این مراسم با اشاره به اینکه مجلس عزای فاطمه زهرا (س) دارای برکات معنوی فراوانی است اظهار داشت: باید یاد خدا را در ایام فاطمیه تقویت کنیم و خدا را در زندگی خود فراموش نکنیم.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که یاد خداوند باشد دارای فرهنگ، اجتماع، سیاست و اقتصاد سازمان یافته خواهد بود، افزود: برکات حضور در مراسمات عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) یاد خدا بودن است.

این واعظ و خطیب مرکز استان با اشاره به اینکه زندگی انسان باید در مسیر الی‌الله باشد، تصریح کرد: کلمات و احادیث معصومین(ع) از معجزات الهی است.

ولی‌نژاد با بیان اینکه ضرورت امام شناسی و ائمه شناسی در مجالس فاطمیه باید به جوانان تبیین شود، افزود: یاد خدا و نام اهل بیت(ع) همواره زندگی انسان را تضمین می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها