خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان از آشناسازی 2 هزار و 500 نفر از فرهنگیان با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سطح استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۱۹۳۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مرتضی سیاوشی امروز در مجمع سالانه بسیج فرهنگیان با اشاره به اقدامات و عملکرد سازمان بسیج فرهنگیان استان در سال جاری اظهار داشت : تشکیل و اداره 600 حلقه صالحین، 42 حلقه سرگروهی و 2 حلقه مربیان در سطح استان از جمله مهم‌ترین این اقدامات است.

وی با اشاره به برگزاری 105 عنوان برنامه توسط سازمان بسیج فرهنگیان در ایام الله و مناسبت های مختلف ابراز داشت : برگزاری برنامه‌های سالانه قشر بسیج در استان و شهرستان، توانمندسازی مدیران مقطع متوسطه در برابر جنگ نرم دشمن به تعداد 300 نفر و نشست روشنگری در خصوص آسیب های اجتماعی با حضور 600 نفر از دیگر برنامه‌ها بوده است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان برگزاری نشست روشنگری و گفتمان سازی به تعداد 70 نشست در سراسر استان را از دیگر اقدامات سازمان بسیج فرهنگیان از ابتدای سال برشمرد.

وی با بیان اینکه دوره توانمندسازی علمی و پژوهشی برای 50 نفر از فرهنگیان اجرا شد، افزود: برگزاری اردوی توانمندسازی آموزشی فرهنگی مدیران با محوریت صالحین نیز به تعداد 120 نفر برگزار شد.

سیاوشی با اشاره به آشنا‌سازی 2 هزار و 500 نفر از فرهنگیان با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سطح استان عنوان کرد: برگزاری کارگاه افزایش جمعیت ، کارگاه عفاف و حجاب و تاثیر آن بر آرامش روان از جمله مهم‌ترین عملکرد های سازمان در طول سال جاری است.

وی از تشکیل شورای قشر بسیج شهرستانی و بسیج قشر استانی در سازمان بسیج فرهنگیان استان خبر داد و اظهار داشت : 25 نفر از نخبگان و فرهیختگان عضو این شورای استانی هستند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان تصریح کرد: همچنین در هر فصل دو جلسه برگزار شده و مباحثی در راستای منظومه فکری و فرمایشات امام خامنه ای (مد ظله العالی) و شعار سال و منویات ایشان در مشهد مقدس و همچنین در جمع فرهنگیان در هفته معلم، وضعیت حجاب در آموزش و پرورش ، احیای گفتمان انقلابی‌گری در آموزش و پرورش با محوریت جهاد کبیر مطرح شده است.

وی با بیان اینکه 7 کارگروه موضوعی ذیل مجمع بسیج فرهنگیان تشکیل شده است، یادآور شد: این مجمع تحت عناوین خانواده و اولیاء ، عفاف و حجاب، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، سند تحول بنیادین، تربیت نسل آینده با هویت مستقل و عزتمند دینی و معرفت و بصیرت و تربیت و اخلاق فعالیت‌هایی را انجام داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات