خبرهای داغ:
معاون ‌استاندار قم از تشییع ۵ شهید گمنام و ۵ شهید مدافع حرم هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۱۹۴۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
تشییع ۵ شهید گمنام هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در قم‌
به گزارش خبرگزار یبسجی از قم، احد جمالی ظهر امروز در جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدا گمنام که در سالن جلسات معاونت  سیاسی استانداری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: وجه اشتراک محل قبر حضرت زهرا(س) و این شهدای گمنام بی‌نشان بودن این بزرگواران است.

معاون ‌‌استاندار قم افزود: ما همواره شرمنده شهدای بزرگوار به‌ویژه شهدای گمنام و مدافع حرم هستیم چراکه این عزیزان در اوج ایثار و رشادت به شهادت رسیده‌اند، و شهدای مدافع حرم در فاصله هزاران کیلومتر از کشور، خود را به‌عنوان پیش‌قراول و علمدار معرفی کردند.

وی با تأکید بر اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: اگر آرامش و آسایشی در کشور داریم به لطف شهدای بزرگوار است، امید است که زمینه‌ای ایجاد شود تا در روز قیامت شرمنده این عزیزان نباشیم.

جمالی با اشاره به مراسم تشییع شهدای بی‌نشان و مدافع حرم هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در قم گفت: این مراسم از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهد بود و پس از اقامه نماز بر پیکرهای مطهر شهدا به خاک سپرده خواهند شد.

معاون ‌‌استاندار قم افزود: روز 5 شنبه با توجه به بزرگ بودن این روز با تشییع این عزیزان بزرگ‌تر می‌شود، آمادگی لازم را برای تشییع داریم و وظیفه شرعی، ملی و اخلاقی خود می‌دانیم که در مراسم تشییع این شهدای بزرگوار شرکت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها