افزایش 10درجه ای دمای استان تا پایان هفته

رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران گفت : آسمان استان از فردا آفتابی و تا پایان هفته با افزایش حدود 10 درجه ای دما همراه است .
کد خبر: ۸۸۳۱۹۶۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، اصغر بسطامی روز دوشنبه در گفتگویی اذعان داشت : پیش بینی ها نشان می دهد که از اواخر امروز در سطح استان کاهش ابر و خروج جریان بارشی از استان را خواهیم داشت .
وی افزود : مردم مازندران از روز سه شنبه ، آسمانی آفتابی و افزایش دما را در بیشتر نقاط استان مشاهده می کنند و دمای هوا در برخی از مناطق مازندران نسبت به امروز تا پنج درجه افزایش می یابد .
رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران گفت : روند افزایش دما تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و برای روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش هفت تا 10 درجه ای دمای هوا نسبت به امروز پیش بینی می شود .
وی همچنین افزود : افزایش دما مربوط به گرم ترین ساعت روز بوده و در این مدت دمای هوا در ساعات ابتدای روز تقریبا ثابت و سرمای ابتدایی صبح در سطح استان تغییر چندانی نخواهد داشت .
اما بسطامی افزایش دما را موقتی دانست و گفت : هواشناسی مازندران برای ابتدای هفته آینده ورود سامانه جدید بارشی به مازندران و کاهش دما ، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را پیش بینی می کند .
وی گفت : کاهش دما برای روز های یکشنبه و اوایل دوشنبه هفته اینده محسوس بوده ، اما اطلاعات جزئی تر در روزهای پایانی هفته به مردم مازندران اطلاع رسانی خواهد شد .
هم اکنون دمای هوای ساری مرکز استان 10 درجه بالای صفر است که در گرم ترین ساعت به 12 درجه افزایش می یابد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها