​دستپاچگی دولتی ها برای توجیه وعده های ناتمام روحانی به مردم سیستان و بلوچستان!

در حالی روحانی در سفر سال 93 خود در جمع خبرنگاران گفته بود: 99 طرح برای سیستان و بلوچستان نهایی شده که دبیر ستاد پیگیری مصوبات دولت در استان ابتدا تعداد طرح های دولت را 77 مورد عنوان کرده و بعد با چرخشی عجیب و در مصاحبه ای آنها را به 99 مورد رساند!
کد خبر: ۸۸۳۱۹۶۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان ، حسن روحانی در سفر سال 93 خود در جمع خبرنگاران و در چابهار گفته بود: 99 طرح برای سیستان و بلوچستان نهایی شده است که تا پایان امسال(93) یا در نیمه اول سال آینده(94) اجرا خواهند شد.
در حالی بسیاری از وعده های دولت یازدهم به مردم سیستان و بلوچستان اجرایی نشده است که زنگنه دبیرستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری در سیستان و بلوچستان 14 دی ماه امسال و در نشست خبری خود گفته بود: در سفر فروردین 93 رئیس جمهوری به استان در مجموع 77 عنوان وعده و تفاهم نامه به تصویب رسید!

اما درست چند ساعت پس از خبر عصرهامون " تکلیف 99 طرح روحانی برای آبادانی سیستان و بلوچستان به کجا رسید؟/ دبیر ستاد پیگیری مصوبات: نمی توانم در خصوص اجرایی شدن این 99 طرح بگویم!" به یکباره و در حالی که زنگنه پیشتر کل وعده و تفاهم نامه های روحانی در سفر سال 93 به استان را 77 مورد عنوان کرده بود به سرعت مواضع قبلی خود را تغییر داد و این تعداد را به 99 رساند، تا رکوردی ثانیه ای در اجرای پروژه های به ثبت رسد!

این روزها و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری فریب افکار عمومی و آمارسازی با هدف بزرگنمایی فعالیت های دولت به اپیدمی مشترک عده ای تبدیل شده است.

با این همه بازهم قضاوت با مردمی که به خوبی وعده های دولت یازدهم را در سالهای سکانداری لمس کرده اند.

ارسال نظرات