خبرهای داغ:
مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه استان کرمانشاه مطرح کرد؛
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ۱۰۴ مسافر خارجی از ابتدای امسال تاکنون از یادمانهای مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۳۱۹۸۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

سرهنگ علی یوسفی‌راد در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با بیان اینکه سال راهیان نوری از یکم اردیبهشت تا 30 فروردین ماه است، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 640 هزار نفر به صورت کاروانی و سازماندهی شده یا مردمی و خودجوش از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 104 نفر از بازدیدکنندگان مناطق عملیاتی استان کرمانشاه از مهمانان خارجی بوده‌اند، عنوان کرد: بیشترین بازدید یادمانهای استان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون با 384 هزار و 56 نفر بازدیدکننده مربوط به یادمان مرصاد است.

یوسفی‌راد با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 93 شب رزمایش فرهنگی برای عموم در یادمانها برگزار شده است، گفت: زائران راهیان نور در طول امسال از یادمانهای شهدای بازی دراز، مطلع الفجر گیلان غرب، شهدای پاوه، مرصاد، شهید بهشتی قصرشیرین و پادگان ابوذر بازدید کردند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در چند سال اخیر از سایر استانها به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام می‌شوند، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 33 هزار و 269 نفر از استانهای تهران، همدان، گیلان، گلستان و مازندران از یادمانهای استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

یوسفی‌راد با بیان اینکه تمام اردوگاهها و یادمانهای استان به همراه راویان و خادمان آماده اسکان و پذیرایی زائران هستند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 160 هزار و 900 نفر در اردوگاههای استان اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خادمان و راویان مجرب به صورت فعال در یادمانها، زیارتگاهها و اردوگاهها حضور دارند افزود: اردوگاهها آماده پذیرایی از زائران و کاروانهای راهیان نور از سراسر کشور هستند و زیرساختهای آنها نیز برای آسایش و آرامش زائران در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات