خبرهای داغ:

پیکر مطهر چهار شهید گمنام در کرمانشاه تشییع و خاکسپاری می شوند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه اعلام کرد که در روزهای آینده پیکر چهار شهید گمنام تازه تفحص شده در این استان به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۹۹۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه گفت: این شهدای والامقام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شهرستان های کرمانشاه و قصرشیرین به خاک سپرده می شوند.
وی افزود: آیین های متعددی با حضور پیکر مطهر این شهدا در سطح شهر کرمانشاه برگزار می شود که از جمله آنها می توان به مراسم شبی با شهدا در روز سه شنبه در مسجد نبی کرم (ص) طاقبستان و در دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد: پیکر مطهر یکی از شهدای گرانقدر که در سن 16 سالگی در منطقه عملیاتی ام ‌الرصاص یا عملیات کربلای چهار به درجه رفیع شهادت نائل آمده روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه ساعت 9:30 از مقابل قرارگاه منطقه‌ای غرب نجف به سمت محل تعیین شده با حضور مردم شهید پرور کرمانشاه تشییع و در محل این قرارگاه خاکسپاری می‌شود.
محمدی گفت: پیکر مطهر سه تن دیگر از این شهدای والامقام روز چهارشنبه مهمان مردم مقاوم و شهیدپرور قصرشیرین خواهند بود که پس از برگزاری آیین های پیش‌بینی شده توسط هیات امنای شهدای گمنام این شهرستان روز پنجشنبه تشییع و در محل بوستان شاهد به خاک سپرده خواهند شد.
محمدی افزود: پیکر مطهر این سه شهید والامقام از مناطق عملیاتی خیبر در جزیره مجنون، محرم در شرهانی و کربلای چهار در عملیات ام‌الرصاص به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و به آغوش ایران اسلامی بازگشته‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار