تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه رقابتهای لیگ یک از سد راه آهن تهران گذشت.
کد خبر: ۸۸۳۲۰۱۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی ، از چارچوب هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ یک نماینده فوتبال استان مرکزی از ساعت ۱۴:۳۰ دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف راه آهن تهران رفت و در پایان موفق شد با حساب دو بر یک از سد این تیم بگذرد.

آلومینیوم در این دیدار با ترکیب میررسول حسینی، محمد آشتیانی، ابوالفضل قربانی، حسین احمدلو،حامد بصیری، امین پورعلی، میلاد احمدی، هادی شکوری، محمدعلی اکبرخواه، اویس کردجهان و روح اله عرب به مصاف حریف خود رفت و در ادامه حسین مددی، رضا سلیمانی و مهدی خلج جایگزین حسین احمدلو، حامد بصیری و روح اله عرب شدند.

در سوی دیگر میدان راه آهن با ترکیب وحید عزیزی، بهمن شیروانی، اتابک نمازی، محمد شاه محمدی، حکمت فولاد پور، هادی ایمانی، سیامک درگاهی، واحد بخشی، داود جمشیدی، بابک مرادی و سجاد جوادی پا به میدان مسابقه گذاشت و در ادامه فخرالدین قلی زاده و علی امین الدعایی جایگزین سجاد جوادی و سیامک درگاهی شدند.

گل های آلومینیوم در این دیدار را محمدعلی اکبرخواه در دقیقه ۱۵ و روح اله عرب در دقیقه ۲۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند و تک گل راه آهن را نیز هادی ایمانی در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند.

بدین ترتیب آلومینیوم با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده دهم جدول قرار گرفت.

نماینده استان هفته آینده دوشنبه می بایست در کرج به مصاف اکسین البرز برود.
ارسال نظرات