معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:
همه مردم در نظام جمهوری اسلامی، انقلابی هستند و در راستای آبادانی و توسعه کشور تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۸۳۲۰۶۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان گفت: دو قطبی کردن انتخابات به صلاح کشور نیست و نباید برگزاری انتخابات در کشور منجر به کینه توزی و دشمنی شود، بلکه باید با برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی سالم و ارزشمند که در درون خود رفاقت را نیز به همراه دارد، به نمایش گذاشت.

سید بیوک موسوی افزود:بنا به بیانات مقام معظم رهبری، رای مردم حق الناس است و همه مردم باید بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی و جناحی، برای برگزاری انتخاباتی پر شور و سالم تلاش کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: هیچ دستگاهی حق ندارد از بلندگوی رسمی و امکانات دولتی برای تبلیغ خود و یا علیه کسی در انتخابات استفاده کند و به هیچ عنوان، فضای تشکل های مردمی و دینی نیز نباید سیاسی و جناحی باشد.

سید بیوک موسوی افزود: متاسفانه در برخی مواقع به دلیل وجود پیچ و خم های فراوان اداری، حقوق مردم در زمینه های مختلف، نادیده گرفته می شود که باید با نظارت دقیق، مستمر و همه جانبه بر عملکرد دستگاه های اجرایی، آنها را با وظایف قانونی خود آشنا کرد که در این میان، فرمانداری ها که نقش نظارتی دارند، می توانند در این عرصه، حضور جدی داشته باشند و نقش آفرینی کنند.

وی اظهار داشت: بعضاً مشاهده می شود که در عملکرد برخی دستگاه های اجرایی در استان، نارسایی هایی وجود دارد و به عنوان مثال انجام برخی پروژه ها، سال ها طول می کشد که در این زمینه ضروری است مردم در راستای دفاع از حقوق خود، حس پرسش گری و مطالبه گری داشته و مشکلات را بررسی و نقد نمایند.

سید بیوک موسوی ادامه داد: هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد قبل از به اتمام رساندن پروژه در دست اجرا، پروژه جدیدی را بدون برنامه ریزی دقیق شروع نماید و در این راستا، فرمانداری ها باید با مدیریتی هوشمندانه و تعریف شاخص ها، عملکرد مسئولین را رصد نموده و دستگاه های اجرایی را موظف به پاسخگویی نسبت به عملکردشان نمایند.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: استان زنجان، ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد که باید مدیران دستگاه های اجرایی با اعمال مدیریتی صحیح، زمینه را برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران در استان فراهم نمایند. همچنین مدیران دستگاه های اجرایی باید با حمایت از حضور سرمایه گذاران در استان، در راستای ایجاد اشتغال جوانان تلاش کنند.


ارسال نظرات