خبرهای داغ:
برای ثبت نام از نامزدهای انتخابات میان دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی، پنج نفر در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر تاکنون نام نویسی کردند.
کد خبر: ۸۸۳۲۰۷۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تاکنون از داوطبان شرکت در انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه، یک داوطلب با مراجعه به فرمانداری مراغه و دو داوطلب نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، ثبت نام کردند.
در نخستین روز ثبت نام از نامزدهای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر نیز دو نفر با حضور در فرمانداری مراغه ثبت نام کرده بودند.
ثبت نام از داوطلبان نامزدی انتخابات میان دوره ای مجلس در این حوزه انتخابیه از هشتم تا چهاردهم اسفند سال جاری به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
شهرستان های مراغه و عجب شیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که با فوت منتخب مردم این حوزه در سانحه رانندگی، انتخابات میان دوره ای مجلس برای انتخاب نماینده مردم در این حوزه همزمان با سه حوزه دیگر در کشور برگزار می شود.

ارسال نظرات