خبرهای داغ:
نماینده مردم مبارکه در مجلس عنوان کرد

سهم 100 درصدی زنان در اقتصاد کشور

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی به سهم 100 درصدی زنان در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: زنان نه تنها نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند بلکه مربی نیمی دیگر از جامعه هستند و از این جهت در تمام اقتصاد نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۳۲۱۱۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، زهرا سعیدی صبح امروز در اولین همایش ملی جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی ایرانیان حماسه‌آفرینی است و نقش زنان در این حماسه‌آفرینی آشکار است.

وی با اشاره به لازمه ایجاد حماسه دیگر در عصر حاضر بیان داشت: در زمان حاضر به حماسه اقتصادی نیاز است و این امر به دستان تک‌تک مردم این سرزمین محقق می‌شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی به فرمان جهاد اقتصادی که توسط مقام معظم رهبری داده شده است اشاره کرد و افزود: تا اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی پیاده نشود جامعه پیشرفت نخواهد کرد.

به گزارش فارس، سعیدی در پایان به سهم 100 درصدی زنان در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: زنان نه تنها نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند بلکه مربی نیمی دیگر از جامعه هستند و از این جهت در تمام اقتصاد نقش مهمی را ایفا می‌کنند و باید با تقویت روحیه خودباوری و امید و انگیزه در این بخش از جامعه، نشاط اسلامی را تقویت کرده و به فردایی بهتر دست یابیم.


ارسال نظرات