خبرهای داغ:
حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه دانش آموزان نیاز به تغذیه فکری و قرآنی دارند تصریح کرد: شما معلمان می توانید به معنای واقعی آنها را با قرآن مانوس کنید.
کد خبر: ۸۸۳۲۱۴۴
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: معلمان ما به عنوان یک شیعه و مسلمان وظیفه دارنددانش آموزان را در مسیر تربیت قرآنی حرکت دهند.

حجت الاسلام حسن دهشیری عصر امروزدرسالن مدرسه شهید فهمیده در اجتماع شورای پنج آموزشگاه گفت: افرادی که در بحث تعلیم  و تربیت فعالیت دارند اولا قرآن را خوب بشناسند و با آن آشنا باشند ومبنای آموزش را قرآنی قرار دهند.

وی افزود: تربیت یعنی رشد دادن و باید بتوانیم به عنوان یک معلم در رشد و افکار فکری افراد تحت نظرمان بکوشیم.

دهشیری با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند معلم امانتداری است که انسان امانت اوست  تصریح کرد: دانش آموزان تحت نظرشما  باید خوب رشد کنند پرا که جوانان، پدران و مادران آینده جامعه هستند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه دانش آموزان نیاز به تغذیه فکری و قرآنی دارند تصریح کرد: شما معلمان می توانید به معنای واقعی آنها را با قرآن مانوس کنید.

وی تصریح کرد: کسی که تربیت قرآنی داشته باشد خیانت نخواهد کرد و زمینه موارد خلاف برای او مهیا نخواهد شد.

دهشیری با بیان اینکه جایگاه معلم در مدرسه برای فرزندان هم چون مقام پدر و مادر است تصریح کرد: معلمان می توانند اثر گذاران خوبی در تمام زمینه ها برای دانش آموزان بوجود بیاورند.

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه معلمان بایدبرای فرزندان نسبی خود تلاش و کوشش کنند تصریح کرد: شما می توانید حجاب، پاکدامنی، نماز خواندن را با یک کلمه خوب به آنها بیاموزید.

وی یادآور شد دانش آموزان  بصورت فطری زمینه یاد گرفتن مسائل قرآنی را دارند و باید ما که وارثان این فرهنگ غنی قرآنی هستیم با آنها به نیکی رفتار کنیم.

دهشیری با بیان اینکه در بحث تعلیم و تربیت تعهد داده ایم تصریح کرد: بکوشیم تا تربیتها قرآنی شود و در این صورت مساجد هم قرآنی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها