خبرهای داغ:
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان:
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اهل و بیت را معمولا برای اهداف خود واسطه قرار می دهیم افزود: وظیفه این است تا با تحقیق به سیره و روش ائمه آشنا شویم و به آن عمل کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۲۱۴۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان اظهار کرد: راه رسیدن به سعادت دنیا و  آخرت، کامیابی  و  قبولی اعمال به درگاه خداوند متعال است.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی  در جمع خانواده پاسداران ناحیه مقاومت بسیج اردستان بمناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در محل این ناحیه گفت: همانطور که ائمه علیها سلام  عظمت دارند،  حضرت فاطمه(س) نام او نیز برای ما مسلمانان دارای عظمت است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) فقط به خاطر اینکه منتصب به حضرت علی(ع) و پیامبر بودند عظمت پیدا نکرده بلکه آن حضرت خود خواسته و به این مقام رسیده است.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان خاطرنشان کرد: تربیت خیلی مهم است که حضرت زهرا(س) نیز در تربیت فرزندان وقت گذاری می نمودند.

موسوی تاکید کرد: حجاب و عفت حضرت زهرا(س) باعث افتخار زنان مسلمان بوده و هست و آنچه که خداوند راضی بود ایشان انجام می دادند.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس در این خصوص افزود: تعظیم بر شعائر وظیفه ما و نشانه معرفت و تقویت قلوب همه مسلمانان است.

وی با بیان اینکه اهل و بیت را معمولا برای اهداف خود واسطه  قرار می دهیم افزود:  وظیفه این است تا با تحقیق به سیره و روش ائمه آشنا شویم و به آن عمل کنیم.

این کارشناس مذهبی گفت: انتخابات اگر خدایی شد زندگی هم نورانی می شود و خداوند هم به فکر بندگانش خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها