مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر گفت: پیکر این شهدا فردا ساعت 9:30 صبح از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تبریز تشییع و پیکر مطهر یک شهید گمنام در مرکز آموزش ولیعصر(عج) ناجا، یک شهید گمنام در منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور به خاک سپرده می شود.
کد خبر: ۸۸۳۲۱۴۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزت‌الله جعفری با اشاره به درخواست‌های متعددی برای تدفین شهدای گمنام در سطح استان، گفت: پیکر دو شهید گمنام نیز در شهر ترکمن‌چای، دو شهید گمنام در شهر خسروشاه، دو شهید گمنام در شهر گوگان و یک شهید گمنام در پادگان آموزشی عجب‌شیر تشییع و تدفین خواهند شد.

جعفری با تاکید بر ساخت یادمانی باشکوه و در خور شأن شهدای والامقام گفت: امید آن داریم که با همکاری همه نهادها، دستگاه‌ها و ادارات بتوانیم برنامه‌های تدارک دیده شده را به نحو احسن انجام دهیم و بیشترین بهره را از فیوضات این آلاله‌های گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس ببریم.

جعفری در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تنها راه نجات و پیشرفت کشور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچنین پیروی از آرمان‌های والای حضرت امام راحل و شهدای والامقام و عمل به منویات و فرامین مقام عظمای ولایت است.

به گفته جعفری با تدفین پیکرهای مطهر این 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس، آذربایجان‌شرقی مفتخر به وجود 188 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در 53 نقطه خواهد بود.

ارسال نظرات