خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی پژوهشی خراسان جنوبی گفت: محصولات از سازمان علمی پژوهشی استان را نمایشگاه "فن آوران بسیجی" فرستادیم و سه محصول برتر مشخص شده است.
کد خبر: ۸۸۳۲۱۷۴
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

جواد عقیلی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: از هشتم تا یازدهم اسفند ماه نمایشگاه "فن آوران بسیجی" در در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران دائر است.

وی عنوان کرد: محصولات از سازمان علمی پژوهشی استان را به این نمایشگاه فرستادیم و سه محصول برتر مشخص شده است. که از این سه نفر تقدیر خواهد شد.

عقیلی پور گفت: سه طرح برگزیده این جشنواره شامل پهپاد بدون سکان، کمربند علائم حیاتی تکاوران و دستگاه اندازه گیری شاخص فیزیکی خوراک دام و طیور در غرفه برترینهاست که امیر دریابان شمخانی دبیر شوای عالی امنیت ملی و جمعی از مسئولان کشوری از آن بازدید کردند.

مسئول بسیج علمی پژوهشی خراسان جنوبی افزود: این طرح ها در جشنواره جهادگران علم و فن آوری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

وی گفت : 8 طرح فناورانه دیگر مبتکران خراسان جنوبی در غرفه تجاری سازی به نمایش گذاشته شده تا به دستگاههای اجرایی، شرکتها و سرمایه گذاران معرفی شود.

مراسم اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری 11 اسفند در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار و از طرحهای برگزیده تجلیل می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها