مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

در حال حاضر 20 هزار خانواده در استان تحت حمایت كميته امداد قرار دارند

در حال حاضر 20 هزار خانواده در استان تحت حمایت كميته امداد قرار دارند که سالانه 10 درصد از این مددجویان از چرخه حمایتی امداد و با محوریت اشتغال توانمند و خارج می شوند.
کد خبر: ۸۸۳۲۱۸۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اينكه از آغاز سال جاري تا كنون يك هزار و 276 طرح اشتغال زايي در استان زنجان ايجاد شده است، گفت: میزان اعتبار هزینه شده برای ایجاد این تعداد شغل 134 میلیارد ریال بوده است.

هدايت صفري با اشاره به اينكه استعداد سنجی‌، آموزش مهارت‌های شغلی‌، نظارتهای فنی و پشتیبانی‌های فکری در حین و بعد از اجرای طرح بازاریابی و بازارسازی پنج مولفه مهمی است که در حوزه اشتغال خانواده‌های تحت پوشش مورد نظر قرار مي‌گيرد، افزود: براساس این الگو طرح‌های اشتغال ایجاد شده در امداد از پایداری بالایی برخودار بوده و این اقدامات منجر به توانمندسازی خانواده‌ها مي‌شود.

وي با اشاره به انجام نظارت‌هاي فني از طرح‌هاي اشتغال زايي افزود: این نظارت‌ها در دوره‌های مختلف شش ماهه انجام می‌شود.

گفتني است، در حال حاضر 20 هزار خانواده در استان تحت حمایت كميته امداد قرار دارند که براساس الزامات و طبق برنامه‌ریزی انجام شده سالانه 10 درصد از این مددجویان از چرخه حمایتی امداد و با محوریت اشتغال توانمند و خارج می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار