فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:مسئولان باید مسئولیت خود را دستاورد خون شهدا دانسته و رفتار خود را به اسلام نزدیک تر کنند.
کد خبر: ۸۸۳۲۲۱۴
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان:سردار مرتضی کشکولی، در مراسم شبی با شهدا در جوار دو شهید گمنام درمصلی شهر دورود، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور به رغم توطئه های دشمنان دستاورد انقلاب اسلامی و خون پاک شهداست.
 
وی افزود: امروز نیز مردم باید قدر دان خون شهدا باشند و با هوشیاری و بصیرت از دستاوردهای خون شهدا صیانت کنند.

سردار کشکولی، حرکت در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب و شهدا را راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و اظهار داشت: در این راستا باید عموم مردم و مسئولان آرمان های شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
وی همچنین سیره و منش شهدا را الگویی مناسب برای نسل جوان امروز دانست و  افزود: باید وصیت نامه و زندگی نامه های شهدا برای  نسل جوانی که دوران انقلاب را درک نکرده اند بازگو شود.
 
فرمانده سپاه استان لرستان در ادامه با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، بیان کرد: شهدا در سایه  اهداف و آرمان های چون شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که جانانه در برابر استبداد و دنیای استکبار ایستادند و به پیروزی دست یافتند.
 
وی با بیان اینکه شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی یکی دیگر از شعارهای کلیدی انقلاب اسلامی است، افزود: امروز نیز حرکت در مسیر اهداف انقلاب اسلامی موجب تعالی نظام و تحقق رشد و توسعه کشور می شود.
 
سردار کشکولی، با بیان اینکه ملت ایران 260 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: امروز انتظار می رود مسئولان قدر دان خون شهدا، خدمت رسان به مردم و در مسیر اهداف انقلاب گام بردارند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با انتقاد از فاصله گرفتن برخی از مسئولان از رفتار اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان باید مسئولیت خود را دستاورد خون شهدا دانسته و رفتار خود را به اسلام نزدیک تر کنند.
 
سردار کشکولی، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر اهداف اسلامی و انقلابی و همچنین منویات مقام معظم رهبری، چراغ راه است.
 
گفتنی است،  پیکر مطهر 2 شهید گمنام با استقبال گسترده مردم دورود وارد این شهر شد.
ارسال نظرات