خبرهای داغ:
رئیس قرارگاه فرهنگی عمّار عنوان کرد

برخورد ضعیف دستگاه‌های مربوطه با فیش‌های حقوقی نجومی/ترامپ تازه‌کار نیست بلکه مهره حرفه‌ای استکبار است

رئیس قرارگاه راهبردی فرهنگی عمّار در موضوع فیش‌های حقوقی نجومی ضمن انتقاد از برخورد ضعیف دستگاه‌های مربوطه با این مسئله گفت: فیش‌های نجومی ویروسی خطرناک است و باید مراقب بود تا این ویروس به بدنه اصلی انقلاب لطمه‌ای وارد نسازد.
کد خبر: ۸۸۳۲۲۳۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مهدی طائب در نشست سیاسی تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با تبیین حساسیت مقطع کنونی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اکنون به نقطه هدف رسیده و امروز بیشتر از همیشه نیازمند کار و روشنگری هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب و رهبری بیش از هر زمانی پیام‌رسانی می‌خواهند، گفت: نقطه شکست مردم در طول تاریخ و امروز تا آینده،آنجایی شکل می گیرد که مردم حقایق را ندانند و دچار سردرگمی شوند.

رئیس قرارگاه راهبردی فرهنگی عمّار به طرح 6 موضوع اساسی از مسائل روز سیاسی نظام اسلامی پرداخت و افزود: در بحث برجام، هدف اصلی آمریکا از مذاکرات خلع سلاح و مهار نظام اسلامی بود.

وی بیان داشت: اعتماد به دشمن و نامحرم دانستن مردم، دو خاستگاه اصلی نتیجه نگرفتن از برجام بود و دولت باید در این موضوع بیشتربه نصایح و بیانات رهبر انقلاب توجّه می کرد.

برخورد ضعیف دستگاه‌های مربوطه با فیش‌های حقوقی نجومی/ترامپ تازه‌کار نیست بلکه مهره حرفه‌ای استکبار است 

* هدف طرح برجام، مهار ایران بود/ خط بسیج جهانی در حال شکل‌گیری است

طائب طرح برجام‌های 2 و 3 را در راستای زمینه‌سازی برای مهار نظام دانست و اظهار داشت: برجام 2 یعنی حل تروریسم و برجام 3 یعنی حل موضوع حقوق بشر و این دو، موضوعاتی هستند که هرگز بین ما و نظام استکبار حل نخواهد شد.

اندیشمند تاریخی و استاد حوزه و دانشگاه در زمینه حضور ایران در جبهه‌های مقاومت، عمده ترین دلیل را اهداف تاکتیکی و استراتژیکی انقلاب اسلامی دانست و گفت: ارتباط مستقیمی بین حضور در سوریه و آرمان انقلاب اسلامی برقرار است و هدف، کعبه است و کعبه فرودگاه امام زمان(عج) است و باید به دست مستضعفان جهان، از چنگال وهابیت آزاد شود.

وی در بیان نتایج و آثار منطقه‌ای مقاومت خاطرنشان کرد: مقاومت، امروز در آمادگی کامل به سر می‌برد و با تشکیل حشدالشعبی در عراق و بسیج مردمی در سوریه و تقویت حزب الله و انصارالله، خطّ بسیج جهانی در حال شکل‌گیری و تکامل است.

برخورد ضعیف دستگاه‌های مربوطه با فیش‌های حقوقی نجومی/ترامپ تازه‌کار نیست بلکه مهره حرفه‌ای استکبار است 

* لزوم حمایت بیشتر از جبهه مقاومت در یمن

طائب با اشاره به لزوم حمایت بیشتر از جبهه مقاومت در یمن افزود: سرمایه‌گذاری در حمایت از یمن، هم یک وظیفه انسانی و دینی است و هم یک تاکتیک انقلابی، برای مهار سلطه و شبکه صهیونیسم در منطقه است.

وی در موضوع رفتارهای نامتعارف ترامپ تأکید کرد: در آمریکا چیزی عوض نشده و ترامپ هم تازه‌کار نیست بلکه یک مهره حرفه‌ای متعلق به سیستم استکباری آمریکا است.

رئیس قرارگاه راهبردی فرهنگی عمّار در موضوع فیش‌های حقوقی نجومی نیز ضمن انتقاد از برخورد ضعیف دستگاه‌های مربوطه با این مسئله بیان داشت: فیش‌های نجومی ویروسی خطرناک است و باید مراقب بود تا این ویروس به بدنه اصلی انقلاب لطمه‌ای وارد نسازد.

وی منشأ اصلی این ویروس را آمریکا و اسرائیل خواند و گفت: تفکر رفاه‌طلبی، طمع و اشرافیت در بین برخی از مسئولان، از فرهنگ آمریکایی و اروپایی سرچشمه می گیرد.

وی همچنین در بیان شاخصه‌های رئیس جمهور دولت دوازدهم نیز ابراز داشت: اشرافی نبودن، مدیریت کارآمد و مطیع محض رهبری بودن سه شاخصه دولت و رئیس جمهوری است که می تواند بار مشکلات کشور را از دوش مستضعفان و نظام اسلامی بردارد و در راستای فراهم کردن زمینه تشکیل حکومت جهانی امام زمان(عج)حرکت کند.

 برخورد ضعیف دستگاه‌های مربوطه با فیش‌های حقوقی نجومی/ترامپ تازه‌کار نیست بلکه مهره حرفه‌ای استکبار است

انتهای پیام/

ارسال نظرات