بهره برداری از اولین واحدتولید کننده اتوماتیک شیشه دو جداره در استان اردبیل در شهرک صنعتی ایثار خلخال با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۳۲۳۰۴
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو،با حضور فرماندار خلخال اولین واحد تولید کننده اتوماتیک شیشه دو جداره در استان اردبیل درشهرک صنعتی ایثار خلخال به بهره برداری رسید.

این واحد با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اشتغالزایی 7 نفر مستقیم و با سرمایه گذاری 105 میلیون تومانی راه اندازی شده و درحال حاضر اولین واحد تولد شیشه دو جداره در استان اردبیل است.

قبل از این واحد هایی در استان اردبیل به صورت دستی اقدام به تهیه شیشه دو جداره برای مصارف ساختمانی می کردند که این واحد تولیدی در روز می تواند 100 مترمکعب شیشه دو جداره تولید نماید.

برش ، چسب زنی ، تزریق گاز و شستشوی شیشه در این واحد صنعتی در خلخال به صورت اتوماتیک با آخرین فناوری روز انجام می شود.

به گفته صاحب این مجموعه قرار است یک واحد مکمل این واحد نیز با سرمایه گذاری 120 میلیون تومانی در سال 1396 مورد بهره برداری قرارگیرد که علاوه بر افزایش اشتغال و خودکفایی شهرستان و استان در خصوص شیشه دوجداره خواهد بود.

فریدون بابایی فرماندار خلخال در بازدید از این واحد تولیدی از فعالیت بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری برای اشتغال جوانان تقدیر کرد.

به گزارش ازناو، ، این واحد تولید با نام گروه صنعتی سهند جام خلخال از امروز تولید خود در زمینه شیشه دو جداره آغاز کرد.

ارسال نظرات