مدیر کل کمیته امداد کردستان خبر داد؛
مدیر کل کمیته امداد کردستان از برپایی 2 هزار و 50 پایگاه جشن نیکوکاری در سطح مدارس، مساجد، و میادین خبر داد و افزود: هزار پایگاه فقط در سطح مدارس خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۳۲۳۲۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد کردستان پیش از ظهر امروز در جمع رسانه های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: هر ساله در آستانه سال جدید، کمیته امداد امام (ره) ، جشنی با نام نیکوکاری را با مشارکت دستاه های مختلف و اقشار مردم با هدف ترویج سنت حسنه و بستر سازی مناسب برای مشارکت طبقات مختلف جامعه و رفع کردن بخشی از نیازهای نیازمندان بپا می کند.
 
وی گفت: جشن نیکوکاری امسال نیز مانند سال‌های گذشته همزمان با سراسر کشور و با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی در 2 هزار و 50 پایگاه در سطح مدارس، مساجد و میادین و خیابان‌های اصلی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به وجود 3 هزار مدرسه در سطح استان براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، یک هزار مدرسه و یک هزار مسجد سطح استان به عنوان پایگاه جمع‌آوری جشن نیکوکاری انتخاب شده است.

وی عنوان کرد: شروع این جشن در روز ۱۸ اسفندماه و در سطح مدارس با شعار هر مدرسه یک پایگاه نیکوکاری در جهت تأمین نیازهای دانش آموزان نیازمند و با همکاری سازمان آموزش‌وپرورش، ۱۹ اسفند در سطح معابر شهری و روستایی و در تاریخ ۲۰ اسفندماه در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.


موسی نژاد اظهار داشت: در جشن نیکوکاری سال جاری ۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان سنندج جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کردستان در ادامه از جمع‌آوری 11 میلیارد و 300 میلیون تومان زکات تا پایان بهمن ماه امسال در استان خبر داد و اظهار داشت: بیش از 2 میلیارد 300 میلیون تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری سطح استان جمع‌آوری شده است.
 
موسی نژاد در پایان از رشد 26 درصدی اکرام و اکرام ایتام در کردستان طی سال‌جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری تا قبل از سال نو در بین نیازمندان شناسایی شده با محوریت خود محل جمع‌آوری شده در میان نیازمندان توزیع خواهد شد. 
 
 
 
ارسال نظرات