خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز متذکر شد:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز اذعان کرد: ذهن دانشجوهای ما که آینده کشور در دست آنهاست و باید با اهداف و آرمان‌های انقلاب و تفکر استکبار ستیزی آشنا باشند نه اینکه با حرف‌های پوچ عده ای ذهنشان را مخدوش کنند.
کد خبر: ۸۸۳۲۳۲۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در خصوص "سخنرانی دکتر زیبا کلام در دانشگاه بین الملل" اظهار کرد:  در کشور ما تقریبا دو نوع تفکر حاکم است یک تفکر انقلابی و مدافع ارزش‌های آن و دیگری تفکر لیبرالیسم.

وی ادامه داد: در تفکر لیبرالیسم افراد تمام فکرشان آن است که با کشورهای غربی ارتباط داشته باشند و مشکلاتشان را از طریق آنان حل کنند.

این مسئول اذعان کرد: در رابطه با سخنرانی زیبا کلام در دانشگاه بین المل تاسف میخورم برای مسئولین خود استان و دانشگاه که چرا باید از همچین اشخاصی خود فروخته و بزدل دعوت به عمل بیاورند و به سخنان آنها بها دهند تا ذهن دانشجوهای ما را مخدوش کنند.

حیدی تصریح کرد: هدف از سخنرانی این افراد دو قطبی کرد جامعه است و می‌خواهند جدایی و انشقاق در کشور را راه بیندازند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا شهرستان البرز بیان کرد: در بحث فتنه برخی خواستند سوء استفاده کنند و به نظام ضربه بزنند و در این میان عده ای آمدند فتنه 88 و آشتی ملی را بنا کردند و می‌خواهند این موضوع را کمرنگ کنند.

این مسئول تبیین کرد: ذهن دانشجوهای ما که آینده کشور در دست آنهاست و باید با اهداف و آرمان‌های انقلاب و تفکر استکبار ستیزی آشنا باشند نه اینکه با حرف‌های پوچ عده ای ذهنشان را مخدوش کنند و طبق فرمایشات حضرت امام که فرمودند آمریکا دشمن بزرگ ماست و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حیدری در رابطه با ندادن اجازه ورود به خبرنگاران گفت: زیبا کلام می‌داند که حرفهایی که میزند در راستای انقلاب نیست و با اینئکار می‌خواهد ضربه به نظام وارد شود و نمی‌خواهند علنی کنند در غیر اینصورت چه لزومی دارد که اصحاب رسانه را منع کنند و چون حرفاشان غیر قانونی بود رسانه ها را مجبور می‌کنند که جلوگیری کنند.

1007/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها