انجمن پیشگامان توسعه استان، نقش واسطه بین مردم و مسئولین را دارد و می تواند با فراهم کردن زیر ساخت ها در زمینه های مختلف، گام های موثری برای پیشبرد اهداف در جامعه بردارد.
کد خبر: ۸۸۳۲۴۵۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، پروفسور یوسف ثبوتی در دیدار اعضای انجمن پیشگامان توسعه استان با استاندار زنجان، گفت: در سال های گذشته با عضویت جمعی از افراد، مجمعی با عنوان مجمع معتمدین در راستای توسعه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از قبیل ساخت بیمارستان، تجهیز دانشگاه ها، تشکیل سمن ها و تشکل های مردم نهاد در سطح استان فعال بود که امروزه این اعضا به همراه اعضای جدید، انجمن پیشگامان توسعه استان را تشکیل داده اند.

وی افزود: انجمن پیشگامان توسعه استان، نقش واسطه بین مردم و مسئولین را دارد و می تواند با فراهم کردن زیر ساخت ها در زمینه های مختلف، گام های موثری برای پیشبرد اهداف در جامعه بردارد.

وی با تاکید بر اینکه، استان زنجان ظرفیت های بالایی در عرصه های مختلف دارد، اظهار داشت: با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا می توان الگوی مناسب زندگی را در جامعه گسترش داد.

گفتنی است در این جلسه بر تعامل و هم اندیشی مسالمت آمیز میان دستگاه های اجرایی، استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی افراد برجسته در راستای توسعه استان، ارتقاء فکری مردم و رعایت حقوق شهروندی، استفاده ازحضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف، استفاده از ظرفیت های فرهنگی، ایجاد فضایی شاد در جامعه و گسترش زیر ساخت های تفریحی در استان تاکید شد.

ارسال نظرات