رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خدابنده:

صیاد ان سهره طلایی در دام محیط بانان شهرستان خدابنده

در پی گشت و کنترل محیط بانان منطقه در اراضی روستای کره شال از توابع شهرستان خدابنده 4فرد متخلف به جرم زنده گیری سهره طلایی دستگیرشدند.
کد خبر: ۸۸۳۲۴۶۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خدابنده گفت: با تلاش محیط بانان شهرستان4 فرد متخلف در حین زنده گیری سهره طلایی در روستای کره شال دستگیر و 39قطعه سهره طلایی از متخلف کشف و ضبط شد.

سعید کرد افزود: در پی گشت و کنترل محیط بانان منطقه در اراضی روستای کره شال از توابع شهرستان خدابنده 4فرد متخلف به جرم زنده گیری سهره طلایی دستگیرشدند.

وی در ادامه اظهار داشت: از متخلفین 39قطعه سهره طلایی زنده صید شده ،3رشته تور زنده گیری ، 10عدد قفس و ادوات جانبی کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خدابنده با بیان اینکه متخلین دستگیرشده غیر بومی می باشند گفت: متخلف از بابت 39قطعه سهره طلایی می بایست مبلغ 78میلیون ریال به عنوان ضرر و زیان به محیط زیست پرداخت نموده و علاوه بر آن از جنبه عمومی به مبلغی جریمه نقدی محکوم خواهند شد.

کرد در پایان گفت: پرونده تخلف متخلفین تنظیم وبه مراجع قضایی شهرستان ارسال وتوسط مقامات قضایی شهرستان در دست بررسی می باشد

ارسال نظرات