رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از فردا چهارشنبه ۱۱ اسفندماه تا روز شنبه ۱۴ اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۲۴۷۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه 11 اسفندماه تا ساعت 6 صبح شنبه 14 اسفندماه از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 13 اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

 قدمی بیان کرد: تردد تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 22 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 پنج شنبه و جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 0112182934 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها