خبرهای داغ:
فرماندارشهرستان اردستان:

دشمنان نمی توانند به ایران اسلامی آسیبی برسانند

غیور با بیان اینکه سرمایه های اصلی این انقلاب مردم هستند تاکید کرد: هرچه این مردم در انتخاباتها حضور بیشتری داشته و خود را در صحنه نشان دهنددشمنان نمی توانند به این کشور آسیبی برسانند.
کد خبر: ۸۸۳۲۴۷۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان فرمانداراین شهرستان اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از ویژگی های خاص برخوردار است که می تواند نقش بسزایی در امور اجرایی کشور داشته باشد.

علیرضا غیور دراولین «همایش اخلاق سیاسی و مشارکت حداکثری مردم برای انتخابات سال۹۶ »در سالن اداره ارشاد اردستان گفت: بر اساس وظیفه ای که هرکدام دستگاهها دارند تلاش و عنایت ویژه خود را به منظور هرچه بهتر برگزاری انتخابات داشته باشند.

وی افزود: انتخابات در کشور ما از دو بعد دارای اهمیت است، یکی نقش اساسی که در آینده کشور دارد و دیگری بعد خارجی ان که مهمتر به نظر می رسد.

فرماندار اردستان با تاکید بر این نکته که هر چه کشور ما و نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدر می شودافزود: با این اقتدارایران دشمنان و بدخواهان بیشتری را پیدا خواهد کرد.

غیور با بیان اینکه سرمایه های اصلی این انقلاب مردم ما هستند تاکید کرد: هرچه این مردم در انتخاباتها حضور بیشتری داشته و خود را در صحنه نشان دهنددشمنان نمی توانند به این کشور آسیبی برسانند.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: مردم در هیچ دوره از خود ضعفی نشان نداده و با حضور قوی این مطلب را تایید کرده اند که می توان به مشارکت ۶۲ درصدی مردم در انتخابات مجلس سال۹۴ اشاره کرد.

وی تاکید کرد: کلیه دستگاهها و شوراهای اسلامی شهر و روستا به منظور حضور مردم در انتخابات فعالیت خود را مضاعف کنند و این نقش را همچون دوره های گذشته و توجه دادن مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح انجام دهند.

این مسئول با توجه به عملکرد شوراهای شهر و روستا افزود: عملکرد شما اگر خوب بوده باشد مردم هم به منظور شرکت در انتخابات تشویق خواهند شد و اگر اقدامات موثر و خوبی بوده آن را برای مردم بازگو کنید تا خود مردم مقایسه کنند.

فرمانداراردستان با ابراز تاسف از بعضی افراد درکشور گفت: این چه عنادی است که بعضی ها در پیش گرفته و باعث انشقاق و جدایی هستند و می خواهند موردی را نقد کنند که باعث می شوند که مردم از مسئولان، رهبری و نظام طرد شوند.

وی به شوراهای اسلامی روستا که در جلسه حضور داشتند یادآورشد زمان انتخابات در فضای آرام، تبلیغات خود را برگزارکنید و از اصول هم دفاع کرده و مردم را به منظور شرکت در انتخابات تشویق و واسطه همدلی و یکپارچگی جامعه باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار