فرمانده سپاه ناحیه بهشهر خبر داد:

آزادی یک زندانی هدیه شهدای گمنام به بهشهری‌ها

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر گفت: به یمن ورود 2 شهید خوشنام در شهرستان بهشهر یک زندانی بهشهری آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتد.
کد خبر: ۸۸۳۲۴۸۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران از شهرستان بهشهر، عابدین داغمه‌چی دوشنبه‌شب در مراسم وداع با شهید امنیت کشور شهید عباس معصومی و دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: پیکر مطهر دو شهید گمنام 21 ساله و 27 ساله دوران دفاع مقدس صبح روز یکشنبه 8 اسفند ماه وارد بهشهر شد و باتوجه به هماهنگی‌های انجام شده با مدیران مدارس، 20 مدرسه در این شهرستان توانستند مراسم وداع و تجدید میثاق با این دو شهید خوشنام را برگزار کنند.

وی افزود: شور و حال دانش‌آموزان بهشهر در مراسم وداع این مهم را به همه ما یادآور شد که در این شهرستان با 800 شهید، 26 شهید گمنام، دو شهید مدافع حرم و جاویدالاثر سیدسجاد خلیلی روحیه شهادت همچنان زنده است و دانش‌آموزان بهشهری به‌عنوان آینده‌سازان این نظام با حضور در مراسم وداع با آرمان‌های شهدا بیعت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر بیان کرد: حضور این دو شهید بزرگوار در اداره زندان‌های بهشهر یکی از برنامه‌های ما در این ایام بوده است که با حضور در این فضا موجبات تحول در آنان فراهم آمد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: آزادی یک زندانی در بهشهر هدیه این دو شهید خوشنام به مردم این شهرستان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار