رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود:
در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود اقدام به برگزاری مسابقه "نماز و نیایش" در سطح مدارس متوسطه این شهرستان کرد.
کد خبر: ۸۸۳۲۵۰۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود، در حاشیه این مسابقه که در دبیرستان دخترانه فاطمیه برگزار شد، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) نماز را سدی در برابر نفوذ خودپسندی در جان انسان‌های مومن می‌دانستند که با ادای آن، تمرین خضوع انجام می‌گیرد و آرامش در زندگی انسان‌ها جاری می‌شود.

احسان پیشکاری نماز را بهترین وسیله ارتباطی انسان با خداوند متعال دانسته و افزود: اهمیت دادن به فریضه نماز بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در جامعه کنونی به ویژه نسل جوان را کاهش داده و از بین می‌برد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین جوانان دانست و اظهار داشت: این مسابقه از سری برنامه‌های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود جهت عملی کردن این فریضه الهی در بین نسل جوان است تا بتوانیم در راستای اشاعه فرهنگ نماز و گسترش عمق اعتقادات دینی و مذهبی و الگوسازی زندگی ایرانی اسلامی در بین آینده‌سازان این مرز و بوم که همانان از منویات مقام معظم رهبری است، گام‌های اساسی و ماندگار برداریم.

گفتنی است طی مراسمی، به برندگان این مسابقه به قید قرعه، هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات