خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه علی آباد؛

عطر دل انگیز شهدا فضای فاطمیه را زیباتر ساخت

فرمانده سپاه ناحیه علی آبادکتول گفت:عطر دل انگیز شهدا فضای فاطمیه رادر این شهرستان زیباتر ساخت.
کد خبر: ۸۸۳۲۵۱۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان محمود بیات فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول درمراسم استقبال از سه شهید گمنام در این شهرستان و در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج خاطر نشان کرد: عطر دل انگیز شهدا و حضورشان در بین ما در این ایام فاطمیه باعث شد تا این ایام زیباتر از قبل تداعی کند و فضای معنوی خاصی را در شهر بگستراند.

محمود بیات گفت: شهدا در زمان جنگ با اهدای خون خود ازادی  و سربلندی را به ارمغان آوردند و بعد از گذشت چند سال از خاتمه جنگ هنوز نیز دست از یاری این مردم برنداشتند و نقش هدایتگر و راهنما برای کسانی که با فرهنگ جهاد و شهادت آشنایی ندارند ایفا می نمایند.

بیات به نقشه دشمنان در جنگ نرم امروز اشاره و تصریح کرد: هر چند دشمنان تلاش می کنند تا جوانان ما را از این فرهنگ دور نمایند اما شهدا همانند چراغی روشن نقشه شومشان را خنثی خواهد کرد لذا ما مدیون این شهداییم.

فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول به زمان  تشییع این سه شهید اشاره و افزود: پیکر مطهر این سه شهید فردا چهار شنبه راس ساعت 9:30 صبح از مقابل مسجد محمدیه تا میدان ولایت بر روی دستان مردم ولایت مدار شهرستان تشییع و سپس پیکر یک شهید به هنرستان فنی امام خمینی (ره) انتقال و در انجا تدفین خواهد شد و دو شهید دیگر در شهر مزرعه به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار