خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت:مسؤولان از بسیج به‎عنوان هدیه الهی برای پیشرفت کشور و خارج شدن از چالش‎ها استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۳۲۵۲۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان حسین کریمی‎اول امروز در دومین مجمع عالی بسیج شهرستان کردکوی، با تسلیت ایام فاطمیه، پاسداری از انقلاب اسلامی و تبعیت از ولی‎فقیه را تکلیف بسیج عنوان و اظهار داشت: همانطور که روزی شهدا به تکلیف خود عمل کردند ما هم تکلیف داریم و باید همچون شهدا به تکلیف خود عمل کنیم.
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه هدف بسیج کمک به دولت است، بیان کرد: هدف بسیج کمک به دولت است زیرا بسیج، دولت را یک نظام اسلامی و ثمره خون هزاران شهید می‎داند، حال اینکه کدام جناح سیاسی در قوه مجریه وجود دارد مسأله‎ جداگانه‎ای است.
کریمی‎اول بسیج را مجموعه‎ای بی‎ادعا و بدون‎ چشم‎داشت برای تحقق تمدن نوین اسلامی دانست و بیان کرد: مسؤولان از بسیج به‎عنوان هدیه الهی برای پیشرفت کشور و خارج شدن از چالش‎ها استفاده کنند.
وی با بیان اینکه رسالت بسیج زمینه‎سازی برای ظهور امام عصر (عج) است، خاطرنشان کرد: برخی برای جریان‎های سیاسی افق‎های بلند انقلاب اسلامی را فراموش و خود را در پیله محدود و بسیار بچه‎گانه‎ای منحصر کردند.
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه جریان‎های سیاسی با در نظر گرفتن افق‎های دور انقلاب اسلامی هرگز درگیر دعواهای سیاسی نمی‎شوند، بیان کرد: باید از تضعیف انقلاب اسلامی به‎عنوان هدیه الهی و بی‎توجهی نسبت به عمق مسائل پرهیز کرد.
کریمی‎اول با بیان اینکه هدف دشمنان ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی است، یادآور شد: ما معتقدیم اسلام، تفکر و اندیشه علوی و عاشورایی می‎تواند حکومت کند و از قابلیت اداره کشور و الگو شدن برای دنیا هم برخوردار است که نقش بسیجیان در تحقق این هدف تعیین کننده است.
وی با بیان اینکه هیچ بن‎بستی در برابر تفکر و اندیشه بسیجی وجود ندارد، یادآور شد: تفکر بسیجی و جهادی بن‎بست‎های بعد از جنگ دشمنان اعم از تحریم‎های ظالمانه و ... را شکست داد.
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه برخی در کشور بذر ناامیدی می‎کارند و همیشه نگاه آنها به غرب و آمریکا است، تصریح کرد: درس امام راحل به ملت ایران شعار « ما می‎توانیم»  و تکیه به داخل بوده است.
کریمی‎اول با بیان اینکه امروز ایران طی 38 سال بدون آمریکا به پیشرفت‎های فراوانی حاصل شده است، اذعان کرد: قرار گرفتن جزو باشگاه‎های هسته‎ای و هوافضای دنیا، اجرای چهارمین ابرپروژه بتن دنیا، ایجاد بزرگترین پالایشگاه ستاره خلیج فارس، راه‎اندازی کلان‎شهر عسلویه بخشی از دستاوردهای ایران است، حال کشورمان که در این زمینه‎ها موفق شده چگونه نمی‎تواند در سایر عرصه‎ها هم خودکفا شود؟
وی با اشاره به اینکه انقلاب کردیم که کدخدا از کشور بیرون برود، تأکید کرد: همه شیفتگان غرب و آنهایی که دل در گرو غربی‎ها دارند برگشت آمریکا به ایران را به گور خواهند برد و همانطور که امام راحل فرمودند تا وقتی زنده‎ایم کدخدا به ایران برنمی‎گردد.
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: برخی واژه آشتی ملی را برای چهار فتنه‎گری به کار می‎برند که دست آنها در دستان آمریکا و صهیونیست قرار دارد و جنایت آنها محرز است.
کریمی‎اول با بیان اینکه فتنه‎گران باید به واسطه جنایت انجام شده تاوان بدهند، بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران با کسی قهر نیست ولی هرگز با فتنه‎گران آشتی نمی‎کند.
وی با اشاره به فراوانی آمار طلاق در شهرستان‎های غرب گلستان، گفت: بیشترین فراوانی و معضل اجتماعی شهرستان‎های غرب گلستان طلاق است که همه نهادهای مسؤول و بسیج باید برای رفع این معضل در این حوزه ورود پیدا کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها